575 visninger
|
Oprettet:
Mopse spjæt {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har en Mops på 2½ år. Han havde en underlig opførsel i går efter aftens gåtur. Han begynde at spjætte uden nogen særlig grund.
Han nærmest sprang op hver 5-10 min. og lagde sig igen efter 2 min. Han sov ikke når det skete. Nogen der har prøvet nogen lignede?
Jeg kontaktede dyrelægen som beroligede mig og sagde at det ikke lød alvorligt, men at jeg dog skulle holde øje med det, og om jeg kan forbinde det med noget.
Til morgen er han som altid, og der har intet været med ham hele dagen i dag. Nu er han som han er normalt. Men jeg synes det virker mærkeligt!!
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 68
Kan det evt. være det?
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 927
Verner kan også spjætte lidt,jeg har især lagt mærke til det,når han har ligget og hygget sig i tørt græs.
Jeg tro der har været nogen myg,måske nogen tordenfluer,de er ganske små,men kan "drille",rigtig meget.
Kig din mops efter,se om der evt.er nogen små tordenfluer,i omgivelserne,eller måske små mariehøns,de er ufarlig,men kan godt bide lidt.Kør din hånd igennem pelsen,og se efter.
Tror bestemt ikke du behøver at,være meget nervøs.
hilsen
vibeke
jun 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 9
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.251
Jeg ville være opmærksom på. om der sad noget og generede i øjne, ører, fold, poter osv.
jun 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 9
Mopse spjæt