sådan en hyggelig gåtur :) {{forumTopicSubject}}
I går var Buller og jeg ude at gå en god tur igennem Vordingborg gågade og ned til havnen. I denne uge er der festuge, så mennesker er der i hvert fald nok af.
Da vi så når til det grønne område ved Gåsetårnet er der bare fyldt med børn i alderen ca. 6-8 år.
Først bliver jeg stoppet af en dreng, der spørger om han måtte klappe hunden (og om han bider, det spurgte de alle sammen om efter de var begyndt at klappe :P), drengen spørger mig hvorfor der ikke er nogle hundeudstillinger her, og siger at han gerne ville komme og kigge og han troede godt Buller kunne vinde og så kunne det være jeg kunne vinde 50.000. (Buller har ingen tavle, og er en anelse overvægtig, så vinde en udstilling er nok noget af det sidste han kan) Så bliver man lidt glad
da vi kommer længere hen ad det grønne område, kommer der en pige hen og spørger om hun må klappe hunden, og før jeg ved af det står der 8 børn rundt om Buller som glad står og logrer med halen og nyder at blive nusset.
Dejligt at det ikke kun er mig der er helt forelsket i min Buller og dejligt at Buller er så tolerant og glad for alle der vil nusse ham
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Børnene er altid ved at sprænges for at få lov til at komme over og klappe hundene, men pædagogerne holder dem tilbage (verbalt) indtil jeg siger at ungerne gerne må. De får lov til at klappe lille Igor, som nyder det i fulde drag.
Anubis er ikke så glad for små børn, og Isis har altid været lidt for vild til børn.
Nu har jeg så lille Chanel (der bliver stor). Hende må de også meget gerne klappe (og hvem vil ikke gerne klappe en hvalp )
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 4 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 736
åh ja, hvem vil ikke gerne klappe en hvalp... selv jeg vil gerne klappe en hvalp, hehe
sådan en hyggelig gåtur :)