hjælp til foder {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg ville hører om der er nogen som har nogen go bud på nogen foder helst uden korn, da min lille hund ikke kan tåle det..
Men det drejer sig om 2 hunde..
Den lille er en dværg pincher i alt for god foderstand, han går på et light foder nu uden alt for meget korn, da han ikk kan tåle det rigtig, han er 4 år og kastret.
Så drejer det sig om min nye shefær hunhund på 7 som er MEGET småt spisene og var for tynd så hun har gået på pedigre hvalpefoder men kørte så på adult nu og er i fin stand på 39 kg ca..
Dog er jeg ved at kører hende over på samme mærke foder som den lille men bare til højt aktive hunde, da hun kommer fra lejlighed og nu ud til os på landet og hun ligger ikk stille, men hun skal ha 500 gr om dagen af det, men hun spiser max 300 gr, men rådt kød tager hun gerne..
Så nogen go ideer til hvad jeg kan prøv til dem
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
Mange mærker har fodertyper til dem begge. Fx Essential - de har Stamina til den aktive hund, og Contour til den neutraliserede.
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
Det er også det foder, som indeholder aller mest kød, så derfor er det super optimalt her i huset, da jeg godt kan lide at supplere med råt:)
Men det der er rigtig mange andre alternativer som: wolfblut, Acana, essential, maxima, osv:)
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 35
Jeg har ikk noget imod råfodringen men den lille bliver så agrasiv når han får det og ønsker ikk at fodringen skal blive en kamp igen..
Og jeg HAR trænet med ham og gør det stadig hver dag..
Så er som sagt ude efter noget hvor der ikk er korn og alt muligt andet i til dem begge da det jo er mest naturligt for dem..
maj 2004
maj 2004
Dog har jeg og kæresten snakket om igår og prøv igen for og se om det ikk kan lykkes..
Så vi har snakket om og prøv og foder med halvt af hvert og se hvordan det går, men hvilket foder vil så være godt og kombinere med kødet.?
feb 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 48
hjælp til foder