{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Jeg har en drøm {{forumTopicSubject}}

Vi har alle drømme, vil i høre min? Den er ikke så forskellig fra det andre hunde ejere tager som en selvfølge..
Jeg drømmer om at nu når hunde loven snart skal revideres, at race forbuddet bliver fjernet, så Bella kan komme ud at gå en dejlig tur uden mundkurv. At hun kan få lov til at lege med når de andre hunde vi møder gør det. Altså bare at hun kan få lov til at være hund igen. Det ville gøre mig så glad. Ved ikke hvorfor jeg skriver det her, men det er altså min lille private drøm. God aften til HG fra Bella og Henriette.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har en drøm
  • #1   6. jul 2013 Nu har jeg godt hok ikke muskelshunde (el. forbudte racer ) men jeg forstår dig godt. Det skærer mig i hjertet at se en hund kommer gående med "kurv" påIsær de hunde som min lille springer er vokset op med.

Jeg håber som dig, selvom det nok ikke er realistiks

• #3   6. jul 2013 Kan rigtig godt følge din drøm..
    Min drøm på lige det punkt, er at rotten ikke kommer på forbudslisten.. (Så gerne hele forbuddet fjernet)
    Så vi kan drømme og håbe sammen smiley

• #5   6. jul 2013 Det forstår jeg godt! Det er så hjerteskærende at se mange af de ramte hunde der tidligere var glade og logrende, gå som var de helt slukket for liv.

• #7   6. jul 2013 Jeg begriber heller ikke at ejeren til sådan en hund selv synes det er fedt, at rende trådløs rundt med en hund, velvidende at den ryger i hovedet på andre hanner hvis den får muligheden..
    og jeg fatter det.. Idioti!

• #9   6. jul 2013 Jeg har samme drøm som du!
    Og samtidig håber jeg for alt i verden heller ikke rotten kommer på listen, ville knuse mit hjerte hvis min lille pige skulle bære sådan en kurv og ikke gøre de ting hun plejer :)!

• #10   6. jul 2013 Hvor er det dejligt det ikke kun er mig der drømmer smiley

• #11   6. jul 2013 Det er bare så trist, at visse tåber der er uden for pædagogisk rækkevidde og normal tankegang skal ødelægge det for så mange andre.

• #12   6. jul 2013 Maria-Louise, kan kun give dig ret

• #14   7. jul 2013 Jeg går til agility med en Ridgeback der skal have mundkurv på.. Det er så synd for den, for den gør ingeting! Den går bare og gnider sig op af ejeren for at få den af. Synes det er så synd den skal have den på, når den ikke gør noget.. Synes bare det er generelt synd for de hunde der skal have mundkurv på, når de ikke gør noget som helst!.. smiley

Synes folk er alt for hurtige til at beslutte hvor vidt de forskellige racer skal have mundkurv på eller ej..

• #15   7. jul 2013 jeg er ikke muskelhundeejer, men har samme drøm som du. Håber Bella snart kan få lov til at være hund og man ikke længere skal frygte om idag bliver den dag ens egen hund bliver straffet for at reagere instinktivt.

• #16   7. jul 2013 Jeg håber ærligt at de opretholder forbuddet, eller at de som minimum laver tavlepåbud på alle de racer, så der kan komme noget styr over det, også skal policen ellers have lov til at aflive tavleløse og blandinger der fødes efter den lov,

Jeg har oplevet lidt for mange med dem som potensforlængere og med tavlepåbud ville det være dem der blev straffet og ikke alle dem som kan finde ud af det smiley

• #17   7. jul 2013 Og så er det at det går ud over uskyldige blandinger - igen..
    hvorfor skal ridgeback' en have mundkurv på?

• #19   7. jul 2013 Jeg ved det faktisk ikke... Hun sagde bare at han skulle have den på fordi folk var bange for at den ville hoppe på deres egne hunde.. Og han gør intet, så jeg forstår ikke hvorfor de skal være så sippede...

• #20   7. jul 2013 Jeg forstår i den grad godt din drøm, og jeg synes også at det er synd at gode og kærlige hunde skal rammes af en lov fordi der findes et hav af mennesker som ikke kan finde ud af at bruge hovedet når de vælger at anskaffe sig hunde. Men desværre er det jo som oftest sådan at almindelige mennesker er dem der bliver hårdest ramt når nogle tabere ikke kan finde ud af at bruge indersiden af hovedet. Gud forbyde at folk skulle lære at tænke selvstændigt.

Kommentér på:
Jeg har en drøm

Annonce