{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.561 visninger | Oprettet:

Pasning af Chihuahua {{forumTopicSubject}}

Hej
Min mor skal passe min chihuahua i 2 uger, og han er hjemme ved hende nu. Han vil ikke gå tur, spise og har faktisk bidt ud efter min mor. Jeg har lagt en trøje i hans kurv som lugter af mig, tror I det ville være godt at fjerne den og ligge en af min mors i stedet? Råd modtages med kyshånd!

Tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning af Chihuahua
  • #2   25. jun 2013 Okay, det gør hun også. Men hvad med min t-shirt? Skal hun fjerne den?

• #5   25. jun 2013 min loke, ter sig helt vildt når han bliver passet. han nægter at spise hans foder i 2-3 dage, putter på sit tæppe og ser trist ud, men han drikker og vil gå tur og han kan med nød lokkes til at spise leverpostegs madder. Men efter de par dage så "glemmer" han at være "fornærmet" og er som han plejer.
    er din hun van til at komme ved din mor ? Det tager tid at skabe tillidsforhold med en hund smiley smiley

• #6   25. jun 2013 Okay tak smiley Ja han er vant til at komme hos min mor. Men tror bare han er skide sur og fornærmet! smiley hun har lokket lidt leverpostej i ham nu. Og da hun fik besøg af sin rengøringskone kravlede han da os om bag hende, så det er da ok gode tegn. Bare hårdt at skulle være væk fra sin hund i 20 dage. nøøj hvor jeg tudede da jeg var gået!

Kommentér på:
Pasning af Chihuahua

Annonce