{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

troede aldrig jeg faldt for anden race {{forumTopicSubject}}

jeg er 44 har haft schæfer hele mit liv,men for 2 år siden blev manden syg i ryggen og min gigt blev helt slem ,så vi kan ikk længere magte at ha brugs schæfere,vi valgte at gi vores unghund på 1 år et nyt hjem ,hvor hun rigtigt blir brugt,vores opdrætter som os avler schipperke forslog os en af dem,vi fik så cuno og året efter fie ,og hold da op jeg er forelsket i dem, de er aktive og kærlige ,men har vi en dårlig dag er de bare puttehunde,troede aldrig jeg ku elske en anden race end schæfer men det gør jeg bare nu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  troede aldrig jeg faldt for anden race
  • #2   22. jun 2013 Hehe, jeg har altid sagt at jeg aldrig skulle have små hunde og Bull Terriere..

    Men ak.. Jeg har 2 små banditter på hhv. 8 og 4,6kg.. Og min næste race bliver en Bull Terrier (faldt pladask for racen da jeg mødte en for lidt tid siden).. smiley


  • #4   22. jun 2013 Troede aldrig jeg skulle have DSG, brød mig ikke om racen, og ja, så fik jeg Cody, og skal aldrig have andre racer smiley

  • #5   22. jun 2013 Jeg troede heller ikke at jeg var til små hunde. Har altid haft cocker og 1 hønse/ lab bla. Alt under knæhøjde var ikke mig, det var kun til gamle damer. Men det blev så kompromiet med manden pga sejlbåd. Og idag ville jeg da bestemt ikke bytte. Han er lige så meget hund som de andre jeg har haft, men det er også dejligt med en puttegris. smiley det var ikke så nemt at putte med hønse/laben.

  • #6   22. jun 2013 Jeg tror jeg kunne elske mange racer ...

    der er selvfølgelig racer man passer bedre med, som passer bedst til det liv man gerne vil med sin hund, og racer hvis behov man bedre kan honorére end andres, så man dermed får en godt hund....

    Men stadig der er mange jeg kunne falde for .... valgte små og ruhårede hunde, da jeg startede i lejlighed, og ikke gad for meget fældning ...

    Fortsatte, da der kom år med arbejde og børn, og derfor ikke skulle have en race der nødvendigvis skal have megen motion, og er så hængt ved, men kunne godt tænke mig en hund der kunne holde til længere gåture, til vandring i naturen ... Min ældste gider ikke de der lange ture, og den yngste kan nok klare en tur på et par timer i træk .....


  • #8   22. jun 2013 Hvor er det dejligt, at du har kunne forelske dig i en race der passer ind i jeres ændrede livsstil. Det er skønt smiley

Kommentér på:
troede aldrig jeg faldt for anden race

Annonce