Idioter er der nok af! Idioter er der nok af!
Godaften HG.
Må lige dele min aften luftet tur med jer, da den mindede mig om alt det jeg kun kan ryste på hovedet af og grine en smule
Well, gik en stille og rolig tur med min vovse på 1500g . Vi går på et fortorv, og på det modsatte fortorv kommer et ægtepar gående med deres cairn terrie i en fantastisk flex line hverken mig eller vovsen bemærker dem rigtig, før deres hund fare over vejen, lige så lang den dejlige flex line er, og hen i hovedet på min hund for at hilse. Dog ret voldsomt. Til min store overraskelse bliver min hund ikke bange og gøer, men hilser stille og lydløst og logre med halen. Så kommer parret over mod mig , og så siger damen til manden "pas nu på, jeg kan se pigens hund er meget agressiv "
Maden siger så den virker sød, men hun mener bestemt min race hund er farlig og agressiv og de bør passe på deres hund.
Her må jeg grine en hånlig latter! Hvis i vil passe på jeres hund, så drop flex linen, eller drop hvertfald at den bare kan løbe ud på vejen..
Ja ville egentlig bare ud med en historie om hverdagens idioter
Undskyld for stavefejl, skriver fra min iPhone.
Fortsat god aften, kh Lærke Liv
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.053
Årh nogle mennesker altså
aug 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 174
Normale hundeejere siger Hej eller snakker om hundene , vind og vejr eller what ever.
Men de sagde intet henvendt til mig, så valgte jeg ikke ville spilde mine "kloge ord" om at passe på sin hund, på mennesker der sikkert ikke ville lytte
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.732
Der er intet galt med flexliner men det er f... mange der ikke ved den skal bruges forsvarligt. .
Godt det var en venlig hund
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.909
aug 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 174
( regner ikke med det er sidste gang det sker)
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.909
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.732
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.373
MEN jeg har en enkelt gang været ude for, at låsen sprang op, og min hund for ud på kørebanen. Det var KUN den dygtige billist skyld, at hun ikke blev kørt over.
Jeg undskyldte MANGE gange og sagde tak for hans hurtige reaktion, men jeg har siden altid for en sikkerheds skyld haft tommelfingeren på låsen.
Idioter er der nok af!