940 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Idioter er der nok af! Idioter er der nok af!

Godaften HG.

Må lige dele min aften luftet tur med jer, da den mindede mig om alt det jeg kun kan ryste på hovedet af og grine en smule smiley

Well, gik en stille og rolig tur med min vovse på 1500g . Vi går på et fortorv, og på det modsatte fortorv kommer et ægtepar gående med deres cairn terrie i en fantastisk flex line smiley hverken mig eller vovsen bemærker dem rigtig, før deres hund fare over vejen, lige så lang den dejlige flex line er, og hen i hovedet på min hund for at hilse. Dog ret voldsomt. Til min store overraskelse bliver min hund ikke bange og gøer, men hilser stille og lydløst og logre med halen. Så kommer parret over mod mig , og så siger damen til manden "pas nu på, jeg kan se pigens hund er meget agressiv "

Maden siger så den virker sød, men hun mener bestemt min race hund er farlig og agressiv og de bør passe på deres hund.

Her må jeg grine en hånlig latter! Hvis i vil passe på jeres hund, så drop flex linen, eller drop hvertfald at den bare kan løbe ud på vejen..

Ja ville egentlig bare ud med en historie om hverdagens idioter smiley

Undskyld for stavefejl, skriver fra min iPhone.

Fortsat god aften, kh Lærke Liv

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idioter er der nok af!
  • #1   14. jun 2013 Ej nu må du holde - kan du så se at få mundkurv og max 2m line på din hund smiley

Årh nogle mennesker altså smiley Men godt din ikke blev forskrækket/fik en dårlig oplevelse, for det kan man da nemt blive når der kommer en hund "flyvende" på den måde

• #2   14. jun 2013 Det fedeste af det hele var, at under det hele sagde jeg ikke et ord.

Normale hundeejere siger Hej eller snakker om hundene , vind og vejr eller what ever.

Men de sagde intet henvendt til mig, så valgte jeg ikke ville spilde mine "kloge ord" om at passe på sin hund, på mennesker der sikkert ikke ville lytte smiley

• #3   14. jun 2013 Min datter har engang været ved at stå på snuden da hun kom kørende på cykel i halvmørket og damen og hunden stod på hver sin side at vejen...

Der er intet galt med flexliner men det er f... mange der ikke ved den skal bruges forsvarligt. .

Godt det var en venlig hund smiley

• #4   14. jun 2013 Det er sjovt at nogen mennesker ikke har lært, at der er en stop funktion på en flexline smiley

• #5   14. jun 2013 Emma : haha, årh det må jeg sige næste gang det sker smiley
    ( regner ikke med det er sidste gang det sker)

• #6   14. jun 2013 Personligt går næsten altid tur med Thomsen i flexlinen og synes det er en dejligt at hunden har lidt frihed, når den nu ikke kan løbe fri. Men hold da op hvor jeg oplever der er mange der bare lader deres hunde rende ud på vejen. Jeg forstår ikke de tør. Thomsen har lært at det at gå ud på vejen uden at have fået lov er et no-go, jeg er så bange for der kommer biler, selv på en stille villavej.

• #7   14. jun 2013 Sidst jeg kom til at sparke til en mops fordi den fes lige ind mellem mine ben spurgte jeg med sukkersød stemme om låsen var gået i stykker...

• #8   15. jun 2013 På fortorve går jeg altid med helt kort flexline. Kun i trafiksikre områder bliver linen lang.

MEN jeg har en enkelt gang været ude for, at låsen sprang op, og min hund for ud på kørebanen. Det var KUN den dygtige billist skyld, at hun ikke blev kørt over.

Jeg undskyldte MANGE gange og sagde tak for hans hurtige reaktion, men jeg har siden altid for en sikkerheds skyld haft tommelfingeren på låsen.

Kommentér på:
Idioter er der nok af!

Annonce