Skal han have mad eller ej?? {{forumTopicSubject}}
Hej HG!
Tidligere i dag, opdagede jeg at Cocio var meget træt, havde udspilet mave og trak vejret lidt overfladisk. Han reagerede hverken på kyllingepølse eller gå-tur - så er den gal! Gåtur gik vi nu, og han kom af med hvad han skulle, men var stadig ret sløj. Jeg ringede til dyrlægen og vi fik besked på at komme med det samme! Jeg ringede stortudende til min søster og fik hende til at køre mig og vi kom afsted. Dyrlægen lyttede længe og følte efter og tog temp. Han havde lidt feber og måske lidt hvæsen på lungerne, men ingen hjertemislyd (Cavalier på 7 år). Han fik taget røntgen og vi fik noget antibiotika med hjem, da der godt kunne være noget tilbage af hans kennelhoste, som han havde da vi fik ham, selvom det blev behandlet for 1 år siden. Han havde en lille smule luft i maven og tarmene, men intet alarmerende. Hjertet så ikke for stort ud på billederne og vi tog hjem med besked om at tage akut på Årslev dyreklinik hvis tingene blev værre i løbet af weekenden. Cocio fik en pille i en mundfuld leverpostej og drak noget vand til da vi kom hjem ca. klokken 14. Små 15 minutter efter, kastede han en lille smule op, men pillen var ikke at se i det. Siden har han sovet og virker nu en lille bitte smule friskere - han snorkede ihvertfald da han sov, så vejrtrækningen er blevet lidt dybere.
Mit spørgsmål er så: Skal jeg give ham aftensmad i dag eller skal vi bare faste til i morgen tidlig?
Han ville ikke have noget mad i morges så han har ikke fået siden sin aftensmad i går aftes ved 18-tiden.
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.118
Men bliver han ved med at kaste op, så fjern maden.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 200
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 103 Svar: 1.421
Hvad er skånekost til ham? Han er lidt kræsen og spiser kun hvad og når han selv vil. Han har slet ikke været i nærheden af mad/vandskålene siden vi kom hjem. Han har bare ligget og sovet.
aug 2008
apr 2012
aug 2008
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.499
apr 2012
Hanne> Det skal jeg nok huske. Havde taget en frisk pølse med til dyrlægen, netop med det samme i tankerne, men hun nævnte ikke noget om det.
Skal han have mad eller ej??