1.598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Foder til "tynd" hund Foder til "tynd" hund

Heeej smiley
Jeg ville høre om i evt kunne anbefale et hundefoder til en hund som skal tage lidt på, vi fodre pt med de forskellige varianter hos wolfsblut, men der sker ikke noget i form af vægtøgning.
Jeg vil helst give ham kornfrit, men for at han kan tage på i vægt er det så nødvendigt med korn? Tænker, at hvis vi mennesker kun spiser protein og fedt og gode kulhydrater, så taber vi os jo. Det burde da være det samme med dyr? Og der er jo ikke særlige mange kulhydrater i wolfsblut :).
Ser frem til jeres gode råd :).

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til "tynd" hund
  • #2   9. jun 2013 Kingsmoor pure sport måske?

Selv har jeg brugt acana sport & agility til Tia med stor tilfredshed smiley

• #3   9. jun 2013 Mit bedste bud er Kingsmoor Sport - Der er ekstra fedt i, og ingen korn/ris. smiley

• #4   9. jun 2013 Han har fået på skift wb ged, wb kænguru, wb vandbøffel og wb rensdyr, så han ikke får det samme hver dag og fordi jeg prøvede at spare penge ved at købe fra tyskland og kom til at bestille dobbelt portion :). Han/vi er meget aktive og han er noget af en energibombe. Det er ikke fordi han bliver tyndere og tyndere, han er bare meget sporty af sin race og ville gerne have han tog lidt på, da han er lidt "tynd".
    Kingsmoor sport, vil jeg lige kigge på, men tror i at fedt alene kan give vægtøgning? Skal der ikke flere "dårlige" kulhydrater ind over?

• #5   9. jun 2013 Krumme - jeg ved faktisk ikke hvilke varianter der er til aktive hunde? Jeg har bare købt, dem jeg synes lød lækre. Hvilke er varianter er til aktive hunde?

• #6   9. jun 2013 Gourmix smiley

kendte en amstaff der var meeeget tynd på trods af ejers forsøg af forskellig art - gourmix hjalp enooormt meget smiley

• #7   9. jun 2013 Vi har også kørt flere forskellige varianter af WB til vores hunde, men det endnu ikke lykkes at få vores ene hund til at tage på.. Så jeg har snakket med en medarbejder fra en hjemmeside der hedder detbedstefoder.dk, hun rådgav mig rigtig meget om vores to hunde. Vores ene hund skal også tage på og her anbefalede hun mærket Cibau og så den variant som hedder Power til den første tid, så han tager på. Når han så når en stabil vægt, kan han få næsten hvilket som helst foder eller evt. kan man give ham Cibau Aktiv, på den måde bliver han ved med at få ekstra fed mad og holder vægten.

Håber du kan bruge det til noget smiley Ellers kan du selv gå ind på detbedstefoder.dk og ringe til en af deres medarbejder, de er rigtig gode til at rådgive!

• Simone
    Simone Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 68
    #8   9. jun 2013 Da min hund var for tynd brugte jeg Royal Canin til hvalpe og masser af leverpostejs madder smiley det virkede utrolig godt.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 867
    #11   9. jun 2013 Vi bruger noget tilskud, som er købt i maxizoo - jeg kan ikke huske hvad det hedder, men det bruges til slædehunde når de er ude og køre ture. Det er lavet af hvalspæk, ligner en meget stor plade mørk chokolade (pakket i sådan noget brunt "genbrugs" papir) og lugter <b> virkelig</b> dårligt. Gav dem lidt hver morgen. De elskede det og det hjalp, både på energien og på at de ikke tabte sig for meget.

• #12   9. jun 2013 Ellers tag WB puppy varianterne, Grey Peak puppy er der mest fedt i.

• #13   9. jun 2013 Kronch Pemmikan er også godt, tror at det er det som Matilde vil frem til. smiley Det er proteinbar til hunde.

• #14   9. jun 2013 Jeg ved at flere varianter af Kingsmoore er i mindre sække.

Men om Sport os er kan jeg ikke huske

• #15   9. jun 2013 Vi fik fedet Tori op på Essential Stamina med vom og hundemad i.
    Stamina er et foder til brugshunde bl.a. og giver derfor hunden mere fedt.

• #16   9. jun 2013 Jeg vil i morgen tage ud og købe enten kingsmoore sport eller wb, med enten green vally, wild pacific eller blue mountain da de indeholder mere fedt, og jeg er ret vild med wb principper og indhold. Ved i hvor de forhandler det i en fysisk butik i kbh eller stor kbh? For jeg kan ikke bestille fra tyskland denne gang, da jeg allerede er løbet tør smiley

• #17   9. jun 2013 Tak for hjælpen og de gode råd smiley

• #20   9. jun 2013 Den der white cloud står der bare ikke kulhydrat indhold på smiley tænker at det jo må være væsenligt i vægtøgning?

• #21   9. jun 2013 Ringer til fru poulsen i morgen smiley thanks

• #23   9. jun 2013 White cloud har de heller ikke så mange steder.. Er den ny?

• #24   12. jun 2013 Safedog i Glostrup har det og Zoo Zity i Hvidovre får det i den nærmeste fremtid.

Kommentér på:
Foder til "tynd" hund

Annonce