{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Kan høre en hund der ikke kan være alene hjemme... {{forumTopicSubject}}

I bygningen ved siden af mig er der en hund der ikke kan være alene hjemme.. Jeg har ikke lokaliseret præcist hvilken lejlighed det kommer fra, for vi har 4 lejligheder på hver etage, men det kan høres ind i mit soveværelse ihvertfald. smiley min svigerinde bor i deres opgang og hun siger det er en gravhund og at ejeren godt ved det.
Okay fair nok, min hund lider os af seperationsangst, men jeg lad ham heller aldrig være alene lang nok tid til at han gør eller hyler.
Denne hunds larm når den blir efterladt vækker mig på alle tider af døgnet..har netop vækket mig kl 08 i morges.. (Jeg arbejder nat)

Jeg syns det er synd for hunden(og så er jeg træt af larmen)

Hvordan henvender jeg mig pænest muligt til hende i den anden bygning? (Vi er en andelsforening så gider ik nogen sure miner)
Hun ved jo godt den ikke kan være alene har jeg hørt, men stadig står den kg hyler og gør dagen lang smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan høre en hund der ikke kan være alene hjemme...
  • #1   31. maj 2013 Åh, gravhunde kan være nogle tricky hunde. Er selv nabo til to der i sommers blev sendt ud i en hundegård når ejerne skulle på arbejde. De stod og hylede fra kl. 6.30 om morgenen og indtil ejerens mor lukkede dem ud kl. 12-13 stykker, fordi moren sover længe. Det var frygteligt at høre på, og det var først efter at de fik mange klager, at de gjorde noget ved det.
    Så jeg tror sådan set bare at du skal klage, og ikke tænke så meget over om der kommer sure miner eller ej. Det er utåleligt for jer andre at høre på, og der skal gøres noget ved det. Hvis ikke hun gider sørge for at hunden kan være alene hjemme, så må hun vel finde et andet hjem til den hvor den ikke skal være så meget alene. Bare min mening.

• #3   31. maj 2013 Men ikke nok med at det er utåleligt for jer at høre på, så er det jo også skide synd for hunden.

• #4   31. maj 2013 Det er super synd for hunden ingen tvivl om det. Min hund ville stå på samme måde hvis jeg gik fra ham.. Og jeg bar over med deri starten fordi jeg troede hun arbejdede på det.. Men efterhånden hører jeg ham bare stå og gø dag efter dag..

• #5   31. maj 2013 Ja smid en seddel i postkassen hvor du fortæller at det er et problem for dig. Og så kunne du evt. vedlægge nogle links, navne på bøger eller anden form for hjælp til alenehjemme-træning.

• #6   31. maj 2013 Jeg har lige fået en seddel i min postkasse fra min underbo om at mine hunde havde gøet voldsomt den anden aften kl 22 og om der var noget galt med de små pus..

Dagen efter finder vi ud af af hun har haft indbrud i sit skur smiley vovserne fik store kødben og hun undskyldte mange gange.. Ikke at der var nogen grundt til det, for det var jo ikke min cykel de løb med smiley

Så smid en sød note og gør opmærksom på problemet- hvis det ikke virker kan man altid skrue bissen på..

• #7   31. maj 2013 lige som de andre skriver

Put en pæn seddel ind af brevkassen.Evt.vedlagt et par godbidder til både vovser og ejer.
    Og sig,du BLIVER altså nød til at have din søvn,fordi du arbejder nat.

Men "fedt" lidt,og husk også godbid til ejer.

m.v.h.
    vibeke

• #10   31. maj 2013 Birgitta: jeg ville foreslå dem at alene hjemme træne, skaffe pasning eller skaffe sig af med hunden! Det er sindssygt synd at den lille gravhund skal stå at hyle dagen lang?? Syns du ik det???

Jeg sover fint når den lille hund ikke hyler og gøer hele dagen. Og jeg havde også klaget hvis jeg bare gik hjemme uden at skulle sove. Gør det jo for hundens skyld??

• #11   31. maj 2013 Birgitta: min egen hund kan ikke være alene. Han er aldrig alene så. Skaffer pasning mm eller vi arbejder på skift. Andet kan man ikke være bekendt overfor hverken hunden eller naboer!! Plus min egen hund bliver påvirket af den hunds hyleri...

Kommentér på:
Kan høre en hund der ikke kan være alene hjemme...

Annonce