{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.579 visninger | Oprettet:

VIGTIGT! Tegn på mavedrejning {{forumTopicSubject}}

Hej

Luna har flere tegn på mavedrejning.
Hun har oppustet mave, der er hård.
Hun trækker vejret lidt hurtigt, men det ikke meget.
Hun virker lidt nedtrykt.
Hun savler lidt, men det kan være fordi hun har drukket vand.

Hun prøver ikke på at kaste op eller lave afføring.
Og hun prutter, så vi ved ikke om det er det?
Men vi er igang med at ringe til en dyrlæge, men der var telefonsvarer på, så vi prøver igen om lidt.

Men skal vi være bekymrede, eller har hun bare forspist sig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VIGTIGT! Tegn på mavedrejning
  • #1   31. maj 2013 Ja,
    Han mener ikke det er mavedrejning, da hun prutter en hel del.
    Hun prøver heller ikke at kaste op eller lave afføring, så han tror bare hun har en masse luft i maven, da hun har forspist sig, da hun bed hul i posen med hundefoder.

• #2   31. maj 2013 Lige nu ligger hun og sover.

• #3   31. maj 2013 Ja, det gør vi også smiley
    Hun ser helt gravid ud..

• #4   31. maj 2013 God bedring smiley
    Skal du ik sove minion ? smiley

• #5   31. maj 2013 Dejligt med små, intet bedre end afbrudt søvn smiley

• #6   31. maj 2013 Hele jeg kan godt huske det smiley selvom det er 5 år siden, så savner jeg maven, så det kommer du sikkert også til.
    Det er meget mærkeligt de første par dage efter fødslen, at der ik er noget derinde mere smiley

• #7   31. maj 2013 Øv, jeg vil ha en mere smiley

• #8   31. maj 2013 Det lyder ikke som en komplet mavedrejning.
    Jeg ville gå en stille tur med hunden TIT, og se om det ikke bare er at den har foræt sig.
    Vær dog obs. på at mavesækken kan have delvist drejet sig, og kan derfor give fatale problemer hvis det ikke blive behandlet.

• #9   31. maj 2013 hej kan lige give en update, Luna har det bedre her til morgen vi gik en tur med hende inden vi hoppede i seng igen, sked ikke eller noget men pruttede en masse, samt, hun lå og slog nogen ordenlig prutter. hele natten, nogen der virkelig stank, og her til morgen er hendes mave ikke så oppustet og hård, dog ringer vi til vores dyrelæge her senere da vi gerne vil have han lige ttager et kig på hende da det ikke kan være rart med en oppustet mave, men det er ikke blevet værre heldigvis.

• #10   31. maj 2013 ja, men så helt vildt ud igår som om at hun var høj gravid :S men hun har det en del bedre sprang op i sengen til os da hun kunne høre jeg var ved at vågne og hun logrede med halen smiley

• #14   31. maj 2013 hey har lige en update, vi tog som sagt til vores egen dyrelæge og han mente ikke hun stadig skulle være så oppustet så hun fik taget røngen, og der var en masse i maven, og kunne godt tyde på hun var på vej til en delvis mave drejning, så for at se om vi kunen undgå en operation fik hun nogen sprøjter samt noget medicin som så satte skub i hendes mave, 1 time efter sked hun en KÆMPE kage, og her til aften er hun ikke så oppustet mere, så var heldig vi kom afsted og lyttede til vores mave fornemmelse og ikke bare godtog hvad vagt dyrelægen sagde, dog så gik det emget langsom med Luna dyrelægen sagde det plejer at gå ekstrem hurtig med at maven drejer osv så vi har været meget heldig

Kommentér på:
VIGTIGT! Tegn på mavedrejning

Annonce