3.670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Arion - din mening Arion - din mening

Kender I til foderet Arion, og hvad mener I om dette?

Jeg skal have Sonja over på hypoallergenic. Og troede jeg skulle forbi dyrlægen og købe det ved mærket Hills, men så lige tilbudsavisen fra Petworld og fandt ud af at Arion også laver Hypoallergenic, til en NOGET billigere pris, og hvis det er "det samme" så vil jeg da købe Arion.
Men når det er "billigt" slår det også lidt alarmklokker hos mig, det skal jo gerne være et GODT foder.

Jeg vil derfor høre om I kender til det, ris og ros.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arion - din mening
  • #1   23. maj 2013 Jeg syntes at Arion er udmærket foder, jeg har selv erfaring med Puppy small breed lam og ris inden jeg begyndte med BARF

• #2   23. maj 2013 Jeg har lige købt Arion joint & mobility til min hund med gigt.
    Det er jo klart billigere end det hos dyrlægen, og hvis det virker, tja hvorfor ikke så smiley Det skal ihvertfald have et forsøg her smiley

• #3   23. maj 2013 Sally tåler Arion kylling/ris og laks/ris trods det at hun tit får kløe og dårlig mave af tørfoder, så kan kun anbefale det.....og så vil hun spise det, det har også været et problem. Hun får kun en lille portion at gå i seng på i sin bold, så ved ikke hvordan det ville fungere, hvis hun udelukkende fik det....

• #5   23. maj 2013 Vi bruger puppy small breed lam og ris, det fungerer Tucker godt på.

• #6   23. maj 2013 Dejligt nok at høre lidt positivt, synes altid jeg er et nervevrag når der skal skiftes. Hun fungerer ihvertfald ikke på Kingsmoor, og har hende mistænkt for lidt allergi, så vil gerne over på Hypoallergenic.

• #7   23. maj 2013 Ville prøve Arion o duer det ikke, så er det jo som du selv skriver ikke verdens dyreste foder......men er nu sikker på hun bliver glad for det:-)

• #9   23. maj 2013 Vi bruger Arion til Tori, den til sart mave. Det er et lækkert foder, dog uden ret meget kød i, så vi giver lidt råt ved siden af.
    De fleste mærker med direkte allergifoder er uden ret meget kød, så om du vælger Arion eller andet er underordnet. Det er ikke kvaliteten du betaler for hos dyrlægen. Det er mærkets kendthed og dyrlægens lommepenge.

• #11   23. maj 2013 Et alternativ kunne måske være dette: http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_toerfoder/luposan

Det fungerer super godt her. Diva får det pga. sart mave og tarm efter en slem giardia-infektion sidste år. Hendes mave blev aldrig sig selv igen, og hun kunne ikke længere fungere på Acana, som hun ellers har fået hele sit liv.

Og smagen er vist helt i top - aldrig har hun været så vild efter at få sit foder.
    Supplerer med rå ben og Luposan Urtekraft tabletter.

Og så kan det købes billigere på den tyske zooplus smiley

• #12   23. maj 2013 Bella fungerer fint på lamb and rice. Nu er det så heller ikke så billigt, 479 for 15 kg

• #13   23. maj 2013 Find en forhandler som importerer stort, vi gir kun 330 for en 15 kg puppy large breed...

• #14   23. maj 2013 Den nye Arion health and Care linie koster kun 329 kr for 12-15 kg i petworld

• #15   23. maj 2013 Ganske fint foder.. Jeg har ikke selv prøvet nogle af de "nye" varianter. Men min har før fået det med lam og ris..
    Valgte dog at skifte til andet foder da der for min mangler olie i foderet, så hun fik lidt for tør en hud, og ikke kunne gøre noget ved det, andet end at skifte.. Men det kan også have været noget allergi.

Men i forhold til pris osv, så vil jeg godt kunne anbefale foderet. det er et godt foder til prisen syntes jeg..

• #16   23. maj 2013 Mine har fået small breed maintenance, og de spiste det fint nok, men synes der kom for meget ud i den anden ende, og de fik meget tør hud.

Men det afhænger nok både af hvilken variant man køber, og ens hund, for som tråden viser, er der flere der har gode erfaringer med det

• #17   23. maj 2013 Vi har fodret begge vores med Arion siden de var hvalpe og de funger rigtig godt på det. Kender ikke til deres allergifoder. Prøv at kontakte en forhandler og spørg om du kan få en prøvepose.

• #18   23. maj 2013 Tak, det er bare fordi at jeg ved at det fra dyrelægens da er proteinkilden de... (et eller andet) at kroppen ikke kan genkende det, og derved heller ikke reagere overfor det. Og mener at det er det som hedder noget med hypoallergenic fra Hills.

Men jeg vil prøve arion, hun skal nok spise det, men kan det forebygge mod allergi, så er det fedt. Behøver ikke afprøve om hun har allergi med et andet foder. hun kan have lidt rødmen mellem trædepoterne til tider og det er tegn på begyndende allergi. Så nu skal hun bare have dette, så går det nok smiley

Tak for input smiley

• #21   24. maj 2013 bruger det selv til min hund den med lam og ris og hunden er vild med det det er en god foder

• #22   24. maj 2013 Har brugt det til vores, men egentlig ikke med succes. Der kom rigtig meget ud i den anden ende. Efter vi skiftede over til GoCare, så er der slet ikke nær så meget der skal samles i poser bagefter, selvom mængden af foder er det samme.

• #24   24. maj 2013 Lykke: Okay, pudsigt smiley Det er meget forskelligt hvad man oplever, kan jeg læse mig til her i tråden. Der er andre der også oplever at der kommer mere ud med Arion. Men generelt er flertallet vist ret tilfreds smiley
    Jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke skal bruge lige så mange og lige så store poser som før i tiden smiley

• #25   24. maj 2013 Nala er allergihund... Her fodrer vi med Arion Laks og Ris... det er edet eneste foder Nala har trivedes på....
    Får hun andet, eller bare et par Frolic, får hun problemer med ørerne, og det er sikkert som Amen i kirken...
    Begge hunde fodres med Arion Laks og Ris, og må give det de varmeste anbefalinger herfra.....
    Desuden skal AThos have meget mindre af dette foder i forhold til så mange andre mærker.... og han er simpelthen perfekt i huld smiley

• #26   24. mar 2014 Jeg bruger den mod allergi og har gjort det i 1år ca og fungere fint for delle men har nu alligevel overvejet at skifte for sys stadig nogle gange der er lidt men sys det er fint og billigt købte også hos dyrelægem før 710 kr for 10 kg og det er jo en helt anden pris ??

Kommentér på:
Arion - din mening

Annonce