{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Kløen {{forumTopicSubject}}

Min hund klør sig meget under maven og på siden samt ved ørene.. har gennemtjekket for lopper flere gange, med en tettekam og banket den på vådt stykke papir. men der er ingen loppelort at se. Jeg har gennemtjekket ham under maven kunne ikke finde lopper. hvad kan det være? overvejer at give ham en tur af loppeshampoo i aften for en sikkerheds skyld.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kløen
  • #1   23. maj 2013 så skal det hvis være en mild shampoo-... det lyder som allergi... hold øje med om det bliver rød

• #3   23. maj 2013 Det lyder som en allergisk reaktion

• #4   23. maj 2013 Hold da op det er hurtigt der bliver sagt allergi smiley
    Selvfølgelig skal man ikk udelukke det men ro på.
    Kan være den har lopper som Natasja skriver, har tør hud hvor den måske bare har brug for noget lakseolie i foderet eller også fungere den måske ikk på sit foder? smiley
    TS: Har du tjekket om den har skæl?

• #5   23. maj 2013 Kløe under armhuler og ved ansigt er megt ofte atopi.....altså en luftbåren ting, der udløser kløe (allergisk reaktion) der er pollen, af både græs og andet i luften og det kan sagtens være det.....siger ikke det er det.....en allergisk reaktion er ikke nødvendigvis en blivende allergi, der kræver behandling af nogen art

• #6   23. maj 2013 Hunden er fodret på råfodring og får olie i mad, men tror jeg putter ham i bad med loppe shampoo i morgen så han kan lufttørre i morgen udenfor i solen. hvordan med olie. hvis jeg nu putter olie i vandet og vasker ham bagefter med det efter loppeshampoo.. kunne det være en ide og prøve det? eller hvad vil i gøre?

• #7   24. maj 2013 Hvis han ikke er rød, så tror jeg altså ikke det er allergi. Har selv haft hund med allergi og det giver rødme og sår...

Jeg tror mere det er fordi han har tør hud og eller skifter pels.

Prøv denne olie, den har gjort underværker for os!!

http://www.petdreams.dk/lakseolie-hunde.html

Kommentér på:
Kløen

Annonce