957 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Stine K
Stine K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Vil pludselig ikke være alene Vil pludselig ikke være alene

Min chihuahua på 19 uger har kunne være alene hjemme siden hun var tolv uger og der var heller ingenting imorges da jeg gik, men så da jeg li skulle ud og handle pev/gøede/hylede hun helt vild og kradsede på døren.. Har prøvet tre gange a gå fra hende og hun bliver ved.. Hvad kan der være galt ?! Jeg kan jo ikke blive hjemme fra arbejde i næste uge, da jeg fik hende havde jeg ferie til a træne hende i..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil pludselig ikke være alene
  • #1   18. maj 2013 Du har formentlig brudt hundens tryghedsgrænse ved at forlade den to gange samme dag.
    Dette bør man først gøre når hunden er voksen og er helt tryg ved at være alene.
    At blive forladt er voldsomt for et flokdyr, og det bør man kun gøre een gang dagligt.

• Stine K
    Stine K Tilmeldt:
    apr 2013

#2   18. maj 2013 Det kan jeg ikk forstå hvis det er derfor for det har hun kunne fra starten, jeg har sagtens kunne komme hjem fra job for så senere a gå igen.. Så har en ide om det ikke er det.. smiley

• Stine K
    Stine K Tilmeldt:
    apr 2013

#4   18. maj 2013 Jeg har intet lavet om gør nøjagtig som jeg plejer men jeg når næsten ikk a åbne døren før hun er ude a den og vil med... smiley

• Stine K
    Stine K Tilmeldt:
    apr 2013

#6   18. maj 2013 Hun er i gangen hvor jeg desværre os går ud og hun får altid sin bold med godbidder i inden jeg går og der plejer hun at lege med den men nu smutter hun ud a døren så snart den er åben.. smiley er sgu lidt frustreret.. Men har li fået a vide hun er i lømmelalderen og der kan de godt glemme aådan nogle nogle ting og så det går væk igen.. smiley

• #7   18. maj 2013 Er hun ved at komme i løbetid?

• #8   18. maj 2013 Mange hunde falder tilbage i træningen flere gange. Ofte er det omkring de mentale udviklingsskridt, altså kønsmodning, lømmelalder, psykisk modning mv. Da skal træningen startes forfra.

• #10   18. maj 2013 Man bør ikke gå 2 gange fra en hund på een dag.. Måske du kan nogen gange, men pludselig vil hunden altså reagere på det. Din er kun en hvalp jo så kun gå 1 gang pt

• #11   18. maj 2013 Der kan jo også være skedt noget en dag du var væk. Et brag eller andet som har gjort hunden udtryk. Du må igang i igen med alene hjemmetræningen.

Kommentér på:
Vil pludselig ikke være alene

Annonce