791 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hårløs ... pleje ? hårløs ... pleje ?

Hej... jeg har købt den dejligeste hårløse dame....
Da jedg fik hende lugtede utrolig grimt.. hendes hår var helt ulet .. hendes klør meget lange og såmhar jeg aldrig set så mange kul sorte hudorme i hele mit liv....
Hun dufter nu dejligt og er blevet rigtig fin...
Det er ikke kærlighed hun har manglet hvor hun har været..
Det har været tidmog overskud.. og også grunden til hun blev solgt.... så langt så godt
Mit spørgsmål går på hendes meget meget urene hud...
Hva jeg gøre for at gøre det bedre... og holde hendes hud så fin så muligt ? (Hun er blå med hvidt hår)

Hva gør i.... og der hvor huden er mere tør... smør i det i hvad... alm lotion.. olie til hunde eller ?

Og hva gør i med solcrem... bruger i det uanset hva farve hunden har.... eller kun på dem med lys krop (hun er lysere grå på hele midter stykket af kroppen end på resten)
På forhånd tak for hjælpen til prinsessen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hårløs ... pleje ?
  • #1   14. maj 2013 Altså - jeg er ingen ekspert da jeg står og venter på at min første kommer hjem sidst i Juni, men jeg har snakket med en del og det jeg er kommet frem til er at du beskytter den ligesom et barns hud, solcreme (især de lyse) og fugtighedslotion.
    Ellers så trimning hvis man ønsker det eller skal på udstilling eller lign og selvfølgelig hvis det er sådan man gerne vil have de ser ud smiley Det er mit bedste bud smiley

• #2   14. maj 2013 Okay smiley du kan have købt dig lidt af et problem desværre smiley men men.. Først kan det have noget med hendes foder at gøre, hendes hud kan blive bedre på noget andet foder, men det er ikke sikkert. Ang. Produkter skal du bruge en creme som ikke er for fed for så risikere du at hendes hud bliver meget slem. Hvis hun er meget tør så evt brug lidt baby olie når hun er i bad. Ang. Solcreme så ja jeg ville personlig bruge det på hendes krop, men det skal der nok være forskellige holdninger til smiley jeg ville gøre det smiley selv Rex får en tur smiley

• #3   15. maj 2013 Tak smiley
    Jeg håber jo at hendes urene hud er fordi hun ikke er blevet passet pg vasket ordenligt ??
    Eller er det så nok mest bare noget hun har tildens til ?
    Må holde øje om jeg ser nogle ændringer i takt med foder os....
    Hun har meget tør hud ved lår og bagparti så det bliver nok lidt olie...
    Så kan hun få en ikke for tyk til resten af ryg....
    Kan jev også se om det gør en forskel med tiden... lyder det som en plan ?

Men håber jeg kan få urenhederne væk.... der er godt nok mange små kul sorte orme.... :))

• #4   15. maj 2013 Der er nogle som har tendens til uren hud, mere end andre ihvertfald. Jeg ville personligt skifte foder over til noget uden korn og se om det ikke blev bedre når hun bliver passet og plejet. Det svært at sige om det skyldes at hun bare har tendens til det eller om det muligvis er fordi hun måske ikke har været i bad osv.. De skal jo i bad jævntligt for at fjerne fedtet fra huden, ligesom med mennesker.. De kan få urenheder hvis nu de ikke bliver vasket, fordi så fjerner man ikke svedet eller fedtet fra huden..

Se tiden an et par uger og se om det ikke bliver bedre, solcreme skal bruges når solen er meget fremme og stærk. Find en god creme som IKKE er tyk og brug den der hvor hun er tør. Men cremen kan godt lukke porerne til, så det anbefales ikke at bruge en tyk creme. Bare smør hvor hun er tør og se om det ikke hjælper.

• #5   15. maj 2013 Jeg ved intet om racen, men fandt den her side

(link fjernet)

Kommentér på:
hårløs ... pleje ?

Annonce