15. aug 2010 Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 85
Er jeg for emsig ?? {{forumTopicSubject}}
Ja overskriften siger sig selv, men nu vil jeg lige høre jer kære HG bruger efter det osse
Landet ligger sådan at der hvor min kæreste og jeg bor, bor der en pige eller det vil sige hun er her fordi hun ikke kan være i sin egen lejlighed (hvorfor er lige meget) hun har en amstaff blandig, Han (hunden) er rigtig sød og vil gerne lege og snakke og er altid glad, nogen gange hyper aktiv glad, hende og hendes hund har før gået ture sammen (ALTID med snor på) med min kæreste og vores to store chi'er, uden problemer, til trods for hun ikke har særlig godt styr på hendes hund, men efter vi har fået vores lille baby chi har jeg sagt jeg IKKE vil have at vores baby chi bliver luftet sammen med ham, da jeg er bange for han kommer til at træde på hende eller ligne og hvis hun skulle komme tilskade har ejeren af den store hund ikke råd til at betale dyreæge regningen hvis det skulle komme så vidt.
Ejeren af den store hund er nu snot fornærmet på mig og har udtalt jeg ikke har forstand på hunde og det jeg gør er at være over beskyttende over for mine hunde, hvilket jeg ikke mener jeg er, da vi ikke har haft vores baby chi længe og hun er først nu begyndt og gå pænt i snot.
Ved godt det lyder rodet, men har prøvet så godt jeg kunne - er jeg overbeskyttende eller ej ??
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 85
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 246
Sådan en lille baby chi er skrøbelig Det jo hendes problem at hun er sur over det ..
aug 2010
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 129
Der kan hurtigt ske noget, med en stor og glad hund, hvis der ikke erhelt styr på den. Og så sammen med en lille der ikke har lært verden at kende ordentligt endnu, og også farer rundt. Je så kan det sltså lige pludselig gå meget hurtigt, og det vil jo desværre være din og jer der kommer til at mærke det.
Så hellere vente med at tage den lille med, til den er blevet ældre og selv kan styre det..
De to "gamle" kan i jo godt gå med sammen med den store. Men så må den lille komme ud selv uden den.
feb 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 219
aug 2010
Men vores lille baby chi flytter sige ikke, end ikke når vi kommer gående og hun har været ved og blive sat på nogen gange, fordi vi ikke lige har set hende fordi hun har puttet sig ned mellem puderne i sofaen eller sengen
aug 2010
okt 2008
Følger: 44 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.053
aug 2010
Min baby chi er 5 måneder - ved ikke hvor gammel den anden hund er tror han er omkring 2-3 år
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 1.216
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
anne p - Jeg synes sådanset racen er irrelevant her, da det er i privat områder og du ved ikke hvor gammel hunden er. Men HUND uden forsikring! Ja, det kan vi godt blive enige om, at det er forkert!
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
jun 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 1.216
aug 2010
ja self skal hunde kunne sammen stor som små og de har godt af at omgås med hinanden, men den her hund er så hyper aktiv og har ofte væltet både mig og min mand omkuld for den er så elektrisk, og han har svært ved at styre sig, fordi han er så glad og vil lege og kæles med
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Amstaffen har forhåbentligt mundkurv på, når den bliver luftet på offentlige steder.
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
men hvis den er så voldsom, hvordan tør du så lade dine andre hunde lege med den?
aug 2010
Som skrevet er han sød og rar men bare utrolig voldsom, ikke for at være ond, men fordi han elsker opmærksomhed... han er ALDRIG fri med mine "store" hunde og vil ikke have ham ind i mit hjem, da han vælter alt fordi han er så overglad
Er jeg for emsig ??