857 visninger
|
Oprettet:
syg hvalp {{forumTopicSubject}}
hej.
min hvalp fik jeg fra 8 dage siden, det er gået meget godt udover idag han har kastet op, og han sluger sin mad, nu har vi prøvet at blande det op med noget vand, men han sluger det igen, han har tabt sig 500g siden og det bekymre mig, inden vi tager ham til dr.dyr så vil jeg lige spørger jer først hvad i syntes, og nogle gange skriger han bare op og vil ikke stoppe
HVIS MAN IKKE HAR NOGET PÆNT AT SIGE SÅ LAD VÆRE MED AT SKRIV!
okt 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Hunde: 3 Emner: 457 Svar: 4.614
Har han tabt sig 500 gram, siden han kom hjem til jer eller på de sidste par dage?
apr 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 4
okt 2009
Har han været vant til at skulle kæmpe for maden måske?
Jeg antager, at han er omkring 9-10 uger eller måske lidt mere - og så skal han altså have mad 3-4 gange dagligt...
Hvis han virker frisk og glad, så ville jeg måske nok turde vente med dyrlægebesøg til på mandag, men hvis han virker træt og slap, så ville jeg køre med det samme..
okt 2009
Det er godt nok et stort vægttab til så lille en ven..... jeg ville nok ringe til dyrlægen og høre deres mening om at vente...
apr 2012
Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.263
Hvordan fungerer hans mave, kommer han af med afføring og ser det normalt ud?
Hvis det "bare " er fordi han spiser hurtigt kan I give ham maden i en foderbold eller smide det ud på græsset, så tager det længere tid for ham at spise, man kan også få specielle foderskåle der gør, at hunden ikke kan forsluge sig.
I kan også fordele foderet over flere gange, hvalpen må gerne få mad 3-4 gange om dagen her i starten.
En hvalp skal ikke skrige og den skal ikke tabe sig, så I skal tale med enten opdrætter eller dyrlæge - er du sikker på at den ikek bare skriger fordi den får for lidt mad?
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
Hvad fodrer du med?
Jeg har noget energi boost/recovery mad fra dyrlægen til svage hunde hvis det er.. Men er først ledig i morgen
syg hvalp