{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Chihuahua friserer halen? {{forumTopicSubject}}

Hej hundegalleri!

Jeg har en skøn langhåret chihuahua hanhund på næsten 2 år. Han elsker at blive børstet, gerne flere gange om dagen, men når han er blevet børstet, går han straks igang med sin hale. Han begynder at nusse, pusse, bide og frisere halehårene, så det ligner push up hår. Han bider ikke i halen, det er kun hårene det går ud over. Han mangler ingen pels der.
Har det en betydning eller smukkesere han sig bare? Jeg tænkte på markering eller sådan noget?

Jeg har intet billede af det lige nu, men kan prøve at tage et når han er igang, hvis det er smiley
(Der er ingen hunhunde i området hvor vi lever, kun hanhunde)

M.v.h Nana Rose og tak for jeres svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chihuahua friserer halen?
  • #1   11. feb 2014 Hej Nana Rose,

Vores Lhasa Apso var også meget aktiv med at "frisere" sine halehår. Det undrede mig meget, så jeg checkede, om der eventuelt skulle side noget afføring ved numsehullet - og det gjorde der. Ganske vist var det ikke ret meget, bare nogle små indtørrede flager, men det var åbenbart nok til at genere hunden. Derfor er jeg altid opmærksom på at kigge efter, om der sidder noget afføring - og vasker den regelmæssigt omkring numsehullet. Nu "friserer" den ikke hale mere smiley Knus fra Annie

• #3   11. feb 2014 Hvis der er dingleribs i røvskægget, så er det ret naturlig adfærd, for at holde området rent smiley

Kommentér på:
Chihuahua friserer halen?

Annonce