{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Rødt øje {{forumTopicSubject}}

Ja, nu syntes jeg altså snart det kan være nok med min stakkels hund.
For at gøre en lang historie kort:
For tre uger siden fik han en diskusprolaps, jeg havde en tid på fredag til at få ham eftertjekket om en operation var nødvendig eller om han kunne klare det med smertestillende. I weekenden begyndte han så på en ordentlig omgang diarre, så os afsted til dyrlægen i dag i stedet for på fredag. Der får vi så heldigvis at vide at hans ryg har det super godt, så ingen bekymring der, i stedet skal han så i behandling for ekstremt dårlig mave.. Så ville jeg luge give ham den pille han skal have her til aften, tror i så ikke hans højre øje er blod rødt? Altså der hvor det skal være hvidt.. Jeg ville gerne ave lagt et billede ind her, men det er jo lidt svært at se det hvide (som nu er rødt) i øjet på en Chihuahua.. Han virker umiddelbart ikke generet af det, men jeg ville da lige tinge til dyrlægen i morgen og høre hvad de tænker om det.. Han får jo piller mod infektion nu her, så måske jeg kan være heldig at det tager det der nu er galt med hans øje??
Ej okay, nu sidder han og "vipper" med hovedet som om han ikke kan holde sig vågen? Skal jeg være bekymret?? Jeg er bekymret, men burde jeg?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rødt øje
Kommentér på:
Rødt øje

Annonce