{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Breton, og 1. Møde {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg har fået mig en lille hovedpine.. Jeg har fundet mig en fyr, som ligeså lige har købt sig en jagthund, breton. Jeg aner absolut intet om denne race, andet end at det er en aktiv fætter. Så kunne godt tænke mig at høre om dens temperament, er den skarp, eller blød? Og mere sådan generalt..
(Jeg jo schæfermenneske, og havde da aldrig troet jeg sgu have en jagthund indenfor min dør) smiley

Mit andet problem er at min egen hund, jasmina(schæfer) er dårlig til hvalpe fordi hun selv er en stor hvalp og lidt for ivrig. Hvordan lader vi dem mødes bedst muligt?
Hvis de blir sluppet fri et neutralt sted er jeg bange for jasmina mosler den lille, og hvis vi skal gå en tur, blir det jo altså ikke særlig langt med en 8 ugers hvalp??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Breton, og 1. Møde
  • #1   7. maj 2013 Breton er en dejlig hund smiley vi har selv en! Diablo er 110% fuldfart udenfor dog god til at slappe af indendøre.

den er super god til børn og elsker generelt alt og alle.
    man skal huske at stimulere dem smiley
    vores bruges til jagt smiley

• #2   7. maj 2013 Han skal bruge den til jagt, så er sikker på den blir stimuleret.. Er bare så bange for det er en energibombe uden lige :D.

• #3   7. maj 2013 En breton er en forholdsvis blød hund, ikke overaktiv, en rigtig nem hund hvis den bliver brugt, sød og let at træne

• #4   7. maj 2013 vær også obs på at hyrderacer og Jagtracer leger forskelligt og at jagtracen kan "tænde" schæferens hyrdeinstinkt og det er ikke altid sjovt for jagthunden.

• #5   8. maj 2013 Tænker vi må tage det som det kommer, den lyder som en okay race jeg vil kunne leve med.

Tror ikke jeg vil tage sorgerne på forskud, men tage mine forholdsregler også prøve at undgå konflikter over f.eks. Mad, legetøj osv.. Og selvfølgelig lade hvalpen komme til jasmina, og lade jasmina få ro når der er brug for det..

Er det ikke sådan noget jeg ska gøre?:)

Kommentér på:
Breton, og 1. Møde

Annonce