1.043 visninger
|
Oprettet:
Lær din hunds signaler at kende {{forumTopicSubject}}
Når man møder en anden hund, hvor ejeren siger at den gerne vil snakke med ens hund, trods det at den knurre og snerre, synes man måske at de burde lære deres hund sprog bedre at kende.
Jeg var på tur og da min hund stadigvæk er hvalp at meget glad og lidt frembusende, holder jeg lidt afstand når der kommer fremmede hunde så hun ikke "overfalder" dem.
En ny hund kommer i mod os og ejeren spøger om de ikke skal hilse på hinanden. Hunden begynder at knurre så snart Tibi hopper op og jeg trækker den tilbage. Ejeren siger at den ikke gør noget, men 2 sek. efter snapper den Tibi. Heldigvis var jeg meget hurtig og der skete ikke noget.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 2.742
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Mødte en dame med en hund og hunden vendte rumpetten til mig da den ville hilse på mig og hun siger: ''den er underlegen'' ..jeg trækker på smilebåndet og svare: ''måske er den bare flink''
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
Godt du svarede hende sådan! Jeg bliver faktisk utrolig vred når jegvhører nogle folks latterlige kommentarer om deres hunde, den er sur, vil bestemme, er bare glad osv i totaltvmalplacerede situationer. Det mindste man kanngøre som hundeejer er vel for fanden at læse omnhundens sprog og signaler!!! Hvor omfattendeckan det lige være og det gør en verden til forskel for hunden....hmmm du ramte vist lige en af mine kæpheste her:)
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 89 Hunde: 2 Emner: 159 Svar: 2.252
Tror nu bare de leger *host* om 2 minutter er det min som tumles
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 146
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Lær din hunds signaler at kende