irretation... {{forumTopicSubject}}
nu var jeg lige nede med pablo som de jo ska de små hunde basser :O) og igen i vores lokale hunde gård (pablos ynglings sted) og så kommer der nogle mennesker med deres hund, og først prøver de a gå ind uden a spørge mig og min nu kan med andre.. plejer a låse døren med min snor fordi folk gør sådan og havde så også gjordt det denne gang.. de siger så a jeg ska lade dem komme ind hvor på jeg siger a min ik kan med andre (kan han godt men det er bare nemmere da pablo er blevet bidt mange gange fordi jeg er så naiv a lade ham hilse på gud og hver man) hva gør de så?? bliver stående lige uden for døren, pablo er ik så god til a koncentrere sig når der er andre hunde i nærheden... går så med ham da han jo ik for lavet noget når de står der.. og hva sker der så.?? møder en lille dreng med en stor hund som han så ik kan styrre (hanhund) og hva laver hans hund trækker og løber lige i hovedet på pablo og de slås så.. jeg siger til ham a han ska tage sin hund i halen og holde fast.. men det kan han jo ik ... så heldigvis kommer der en forbi passerende forbi og tager fat i hunden og hjælper drengen hjem med.. der er ik sket noget med nogle a dem så jeg vælger a gå vidre for pablo ska jo stadig lave sit jo.. går så ud ved vejen.. og der kommer så nogle andre med deres hund.. og de ska jo lige fortælle mig a deres hund er blevet overfaldet og a den i hvertfaldet ik ska i nærheden a min.. og så tænder jeg!! og siger til a jeg da er pisse lige glade med hva der er sket dem og hvis de virkelig syntes a min hund er så forfærtelig så kan de fise a ht!! hva sker der for folk?? hvem f.. lader deres små børn gå med en hund de ik kan styrre?? og hvorfor ska folk (som jeg ik kender og ik snakker til/med) altid komme og fyrre sådan noget pis a ??
måtte bare lige ud med.. er mere nede på jorden nu :O)
hilsen den irreterrede
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 43 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 992
feb 2006
feb 2006
mar 2005
Følger: 43 Følgere: 43 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 992
feb 2006