{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

Lille "plejebarn" Mischa. :) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg modtog igår en besked på facebook, fra en af mine klassekammerater.
Hun sendte mig et link med 3 drægtige tæver som Dyreværnet søgte plejefamilier til.
De søgte godt nok nogen der boede på Sjælland, men jeg tog alligevel chancen, og sendte dem en mail.

Idag blev jeg så ringet op, at de gerne ville sende den ene af dem hjem til mig i pleje.
Så i eftermiddags kørte vi mod Rødovre, og er kommet hjem her for en times tid siden.
Og skal hilse og sige at der er langt for en højdrægtig tæve, fra Rødovre til Nakskov. smiley I starten var hun ikke særligt glad for at køre i bil, men efter 5 minutters tid, lå hun og sov mellem mine ben på gulvet. smiley

Nu er vi kommet hjem til mig, og Mischa har hilst på drengene herhjemme, de er jo helt begejstret over at der pludselig er en lækker lille dame i hytten. smiley
Mischa er derimod ikke så glad, tror hun bare vil have lidt ro ovenpå den lange tur.
Så nu ligger hun og sover på sofaen ved siden af mig, og følger mig hver gang jeg rejser mig.

Mischa skal være her indtil hun har født, og hvalpene er gamle nok til at flytte hjemmefra. Og hverken jeg eller dyrlægen tror at der går mange dage før de små kommer. smiley
Det bliver spændende med små vapser i hytten igen.

Undskyld det blev lidt langt. smiley

Men her er hun altså

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille "plejebarn" Mischa. :)
Kommentér på:
Lille "plejebarn" Mischa. :)

Annonce