{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.553 visninger | Oprettet:

Lisa W
Lisa W
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Find din Toller: den rette kennel! {{forumTopicSubject}}

Kære allesammen, jeg har noget på hjertet. Nemlig kenler. Jeg er så heldig at jeg har verdens mest fantastiske lille Toller hvalp. Hun har et dejligt sind, og er super skarp. Jeg hører mange mennesker spørge efter hvor de kan købe en Toller:) Slå koldt vand i blodet... tag tre dybe indåndinger, det tager tid, men de findes rent faktisk i Danmark, så ingen panik;) Jeg går ud fra at du på dette tidspunkt har gjort al den research som er mulig, for at finde ud af om du er den rette ejer for Tolleren. Du har taget et godt langt blik i spejlet, og tænkt over ting som, at Tolleren har en dejlig masse energi, det er en jagthund, og den skal stimuleres og leges med på et intellektuelt plan. Ellers får du de mutte øjne og bedrøvede blik fra hunden, hver gang, du lige sover lidt længere;) Næste skridt er så at finde den rette kennel og til din store skuffelse er der ikke ret mange;) Det er dog ikke rigtigt. Der er to eller tre store kenler i Danmark og et hav af mindre kenler. Inden du springer til den lette handling det er at gribe efter det første og det bedste tilbud, så stop lige et øjeblik. Der er tre vigtige faktoerer der spiller ind, når du kontakter en kennel lige meget hvilken en. Hvorledes er hundene præget, giver ejeren dig de informationer du ønsker eller taler vedkommende dig efter munden. Har du en fornemmelse af at det blot drejer sig om penge. Dette er meget vigtigt! Der findes kenler i DK der avler på deres hunde uden mellemrum... dette er dyrplageri. Hvis hundene ikke er vant til at omgås mennesker på daglig basis, fordi de eks. holdes i bure udenfor, er de ikke præget nok. Hvis vedkommende ønsker at sælge dem inden de er blevet 8 uger, er de kun efter pengene. Hold dig fra disse, så er du godt på vej til at få en dejlig hund, du kan holde ud at leve med de næste mange år. Dette er kun en udledning af personlig erfaring med kenler, lyt altid til din mavefornemmelse. Det tog os et halvt års tid at finde vores hvalp i en kennel, vi var vilde med, og vi måtte køre langt:) Men det var det hele værd. Så hav tålmodighed, og ring til folk selvom de ikke har flere hvalpe og hør dem om de kender en god avler;) Ellers er Gi-pote et godt sted at starte.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Find din Toller: den rette kennel!
Kommentér på:
Find din Toller: den rette kennel!

Annonce