906 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Der var en gang... Der var en gang...

At det var MIG der fik gæster....

Nu er jeg reduceret til at være butler, der åbner døren, henter kaffe og servicerer dem der kommer her i huset..
Jeg er så træt af at folk bare forventer at jeg hopper og springer..
Sig mig, mister jeres gæster også evnen til at bevæge sig??

TurboVovsernes fanklub( det der før var min familie OG mine venner) bliver desværre øjeblikkeligt LAMMEDE når de sætter sig i sofaen..

Er jeg den eneste der ikke længere har gæster der besøger MIG, men i stedet kommer for hundenes skyld???

Her er min mor med sine " lammelser" smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der var en gang...
  • #1   29. apr 2013 Det kender vi godt smiley

• #2   29. apr 2013 Og det er ikke kun i sofaen, at der er risiko for at blive " besat og belagt"

Her en stakkels veninde der valgte lænestolen smiley

profilbillede
  • #4   29. apr 2013 Det er altså lidt groft hvad man skal finde sig i smiley

Sidst pakkeposten var her, havde han så travlt med at kikse og kæle TurboVovserne at han havde glemt min pakke i bilen..

Men hundekiksene, dem havde han skam husket smiley

Vovserne ÆÆÆLSKER pakkeposten- det er jo ham der er julemanden og kommer med mad, legetøj OG kiks smiley

• #5   29. apr 2013 Dine gæster er bare høflige og respektere den lov der siger at man ikke kan lave noget når der ligger en vovse på en.....ikke noget der kræver at man flytter sig i alle fald!

• #6   29. apr 2013 "Ding dong. Vovvovvovvovvovvovvovvov. Hej mor. Heeeeej louie. Åååårh hej hej hej hej hej lille hund. Nårh så sød lille hund. Nårh musse-pusse-nusse hund. Så fin lille hund. Uuuh giver du mysser. Søde lille hund, hej hej. Hvor er du dygtig hund. (Hænger jakke op) nårh lille hund, har du en bamse. Åh sådan en fin lille elefant. Uuh ha så fin du er lille hund. Nååårh. Hej Julie. Nåååårh lille hund hvor er du DYGTIG... (Indsæt selv flere hvinende kommentarer)"

• #7   29. apr 2013 Hahahaha Julie xD

Men nej det kender jeg ikke smiley
    - De gæster jeg får er gode til at hilse på mig først når det er smiley

• #8   29. apr 2013 Hehehehe smiley hvis altså mine gæster gad min hund, og hun fik lov til ankomme i møblerne, så var hun sikkert ligesådan smiley
    Men der er stort set ingen af mine gæster der gider Diva, så det er kun en enkelt veninde der hilser på hunden før mig smiley

• #10   29. apr 2013 Julie, Har vi samme mor smiley
    Ellers må de mindst være i familie smiley

Det er nøjagtig sådan det forgår her smiley

• #11   29. apr 2013 HAHA fantastisk tråd, det er bare så sandt så sandt! Her bliver hunde ALTID hilst på først når vi får gæster, så må vi pænt stå og vente i baggrunden smiley

Helt off-topic til TurboVovserne:
    Hvor er din lænestol fra? Synes den ser SÅ hyggelig ud smiley

• #12   29. apr 2013 Både sofa og stol er fra Ide møbler smiley

• #13   29. apr 2013 Mange tak for svar, den ser mega hyggelig ud smiley

• #14   29. apr 2013 De er nogle lækre møbler.. Eneste minus er bare at de er sindssyg sarte mht betræk.. Derfor har jeg tæpper på..

• #15   29. apr 2013 ha ha ha det kender jeg godt smiley jeg er efterhånden også blevet vant til, at det er Berta, der bliver hilst på først. Når vi især er ude hos min kærestes familie er den første sætning, der bliver sagt, næsten inden vi kommer ind:" Er Berta med??". Hvis svaret er nej, så er skuffelsen stor!

• #16   29. apr 2013 Mine svigerforældre har sågar ringet over facetime for at se Maliq smiley

• #17   30. apr 2013 Hmmmm det kender jeg ikke. For min Rolf er ikke glad for andre mennesker. Det er mega meget sjælent en gæst får lov til at røre ham. Så jeg plejer at bede gæster om at ignorere ham. Og først når vi sidder ned, kan de forsigtigt stikke hånden ned til ham. Han hopper ALDRIG op til nogle af dem.

• #18   9. maj 2013 hahaha, sjov tråd ;o)
    ja, jeg kender det så godt! vores gæster hilser også altid på hundene først - gerne på den der åh-lille-hund-hvor-har-du-været-savnet-i-de-10-år-vi-ikke-har-set-hinanden-måden..... Gensynsglæden er ret stor! Men jeg er selv ligesådan når jeg kommer i hjem med hunde smiley

• #20   9. maj 2013 true angels
    Hahaha BØVS! smiley En mors kærlighed er da ikke til at tage fejl af hva? smiley

• #21   9. maj 2013 Haha.
    Den kan jeg slå smiley min mor kommer KUN med gaver til vovserne og det er så i rå og rigelige mængder smiley

Når jeg påpeger at hun forsømmer mig, hendes førstefødte, får jeg af vide at jeg skal tørre øjnene og tage en kiks- men ikke en af hundenes, for det er synd smiley

Grove løjer;-)

• #23   9. maj 2013 Åh jeg KENDER det!!!

Min mor ringede og sagde at hun var på vej, hun skulle bare lige forbi slagteren.
    Fedt tænkte jeg og gik i gang med at gøre grillen klar, hvorefter damen kommer blæsende ind af døren og afleverer 2 giga kødben til hundene smiley

"Åh ja skat, jeg glemte mad til os, men vi kan vel bare tage noget rugbrød"

Nå ja, det kan vi da smiley

Kommentér på:
Der var en gang...

Annonce