9. jan 2008 Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Unghunde nykker {{forumTopicSubject}}
Nu er min Franske Bulldog Ditte knap 10 måneder, og det er altså en følsom alder - i hvert fald for hende.
Hun er begyndt at pibe meget - eller hvis hun sidder og kigger på os, og vi ikke kigger på hende så piber hun.
Er jeg alene hjemme med hende, og går på badeværelset, så piber hun lige ude foran døren.
Igår stak hun i et stort hyl, da hun var alene hjemme (fortalte min nabo)
Hun var sammen med mine to andre hunde - og er alene hjemme trænet og der har aldrig været noget.
Nu spørger jeg måske dumt, men jeg har aldrig oplevet dette før!
Men et det normalt med en hund i den alder, at hun pludselig får en sådan trang til opmærksomhed hele tiden?
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.579
jan 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 45 Svar: 677
Dette mærkede vi stort set ingenting til.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.579
Jamen så er mit bedste bud at hun er i teenage alderen, og der er visse ting der skal genopfriskes ... så som alene træning ...
jan 2008
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.276
Det er jo ca. 2 måneder siden hun var i løbetid, det kunne også være falsk drægtighed. Bare et bud.
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 588
Nanna får bare et nej, eller bliver bedt om at lægge sig ved siden af mig og så falder hun til ro. Badeværelset kommer hun ikke med ud på, så da holdt hun egentligt op efter hun fandt ud af at det ikke gik at sidde og brokke sig. Du kunne ligeså godt have fået en hæmoride i stedet for en fransk, for de hænger lige godt ved i bagen på dig ^_^
Hyleriet efter i er gået er vel nogle teenagenykker og det kan være i skal genoptage alene hjemme træningen
Nannas teenage nykker var, at hun pludselig ikke kunne komme på indkaldet mere
jan 2008
Sabrina: Du har nok ret i den med hæmoriden, de vil jo gerne hænge en i røven
Hun får osse et nej, når hun starter sit opmærksomheds-råb, og så starter vi igen med alene hjemme træning.
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 75 Svar: 588
Unghunde nykker