{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Ny gruppe for mindre hunde :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundeelskere smiley Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle skrive dette henne da men jo ikke må "reklamere" for nogle ting på forum;) men har spurgt en del som siger at dette er den rette løsning smiley

Jeg har lige oprette en ny gruppe for "mindre" hunde altså fra ca. labrador størrelse og nedad smiley I gruppen kan folk skrive og fx. spørge om man ikke snart skal holde hundetræf eller hundeleg en bestemt dato eller nogle faste datoer om ugen smiley I kan bare ansøge hvis det er noget for jer! Her er linket:

http://www.hundegalleri.dk/grupper/hundelegformindrehundenaerkbh

Håber at det er noget for jer da jeg, en del gange vil skrive ind og aftale noget med dem der nu er med i gruppen smiley så kan jeres hunde få nogle venner og lege med i hverdagen smiley

Hav en fortsat god dag alle sammen! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny gruppe for mindre hunde :)
  • Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 853
    #1   18. apr 2013 høhø, tror det er første gang jeg har hørt labradoren omtalt som en "mindre hund"..

• #2   18. apr 2013 det lød ellers meget godt.. men dine 'mindre hunde' er altså væsentligt større end hvad opfatter til at være i den kategorina, så jeg melder pas.

• #3   19. apr 2013 Hmmmm jeg tror også at "mindre hunde" skal lidt længere ned i størrelse.
    Ellers en god ide

• #4   19. apr 2013 Hej smiley jeg har set hvad i har skrevet og er enige med jer i at labradoren måske er lidt for stor, men ville høre hvad i syntes er passende størrelse smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#5   19. apr 2013 Jeg ville nok gå på vægten : ) og sige 10 kg - så får du dsg, mops, nogle terriere og puddel racer osv. med. Altså ikke skrive at det er 10 kg, men tage en race der er der omkring - som du gjorde med labben. Er det fordi der er specielle racer du vil have inkluderet/ekskluderet?

• #6   19. apr 2013 Nej alle "mindre racer " er velkomne smiley men det er bare så de ca. er sammen størrelse sådan ca. smiley god ide med de 10 kg smiley

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#7   19. apr 2013 Jeg ville sige at terrier og pudler, findes i racer lige fra 3-30 kg. og fra kategorien med de "større hunde", er jeg uden for eget territorie så her er jeg mindre sikker på racerne - og de kan helt sikkert også deles yderligere op. Det kan mellem også men kun kun komme på stb mellem 15-20 : )

Små hunde:
    2-5 kg (Chi, poms, Toy pudler, pekinggeser)

Mindre hunde:
    7-10 kg (papillion, mops, gravhunde)

Mellemhunde:
    10-20 kg (nogle spids racer, shetland sheep dogs, Cocker spaniels, sbt)

Større hunde:
    20-30 kg (labrador, husky, samojede)
    30-40 kg (schæfere, rotter)

Store hunde:
    40+ kg (Sankt Bernhard, Grand danois, nogle bulldog racer, mastiff)

• #8   19. apr 2013 Matilde en Shetland Sheepdog må ikke veje over 10 kg.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

#9   19. apr 2013 Ha sejt! har altid tænkt dem der, men det er nok al den pels der får mig til at sætte dem større : ) er jo kun min egen ca liste, ikke noget der er gennemarbejdet gG - men godt at vide Anya.

• #10   19. apr 2013 Tak smiley jeg har tænkt mig at sige de højest må veje 12 kg og ikke højere:)

Kommentér på:
Ny gruppe for mindre hunde :)

Annonce