{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

problemer med negleklip {{forumTopicSubject}}

jeg har en chihuahua på 5½ år,har kun haft hende 1 år.jeg klipper selv neglene og aya hader det,hun er bange.
vi klipper altid negle når min datter går tur med hendes hund,da hun kun er 1år og rigtig god til at få klippet negle...
vi har lige klippet neglene og aya tager det rimeligt med de første 3-4 stk,stresser lidt,men efter de første begynder hun at galpe,pive-gø noget...
lyder som om jeg myrder hende...men jeg tager det helt roligt og klipper stille og roligt.
aya snor sig og galper...jeg holder pause og tænker....hmmmhvad kan gøre det bedre for os begge.....hmmm thundershirten....den bruger aya når hun er alene hjemme og den virker så godt...var lidt bange for at bruge den til det her som hun hader...men prøvede og aya lå stille uden lyd og fik klippet de sidste negle ,helt uden lyd, og andre problemer....andre der har prøvet det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med negleklip
  • #1   18. apr 2013 Kan du ikke prøve med én pote dag 1, én ny pote dag 2 osv? Du skal helst stoppe, inden hunde begynder at skabe sig.

  • #2   18. apr 2013 Peanut gjorde det samme, og jeg gjorde som Lise-Lotte skriver det: en pote ad gangen. Jeg fik så en til at give småbitte stykker pølse/kylling imens.
    Efter noget tid, begyndte jeg at ta' poterne en ad gangen med først en times tid og så trappede ned til et kvarters mellemrum imellem poterne. Stadig masser af småbitte stykker lækker godbid.


  • #4   19. apr 2013 vi har gjort det kort tid af gangen fra vi fik hende og indtil d.1 dec da pernille fik collien og vi gjorde det igen og aya stresser som altid ved negle klip og gemma så også gjorde det,og der havde jeg 1 gang klippet gemmas negle uden at klippe ayas ,og der var gemma så dygtig, så gemma går tur nu,når aya og jeg klipper negle, med løsningen er jo thundershirten som gør aya tryg, som jeg har skrevet her ;).....skønt med en god løsning.der virkelig hjælper aya med at føle sig tryg....

Kommentér på:
problemer med negleklip

Annonce