{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Hobro Familiedyrlæge {{forumTopicSubject}}

Vi skal ha Sally fikset på et tidspunk og vores egen dyrlæge vil ikke gøre det da der kun er hende. Vi kan vælge mellem Hobro og Viborg, men syntes viborg er forlangt væk da vi skal skifte bus inde i Viborg c.
så ville faktisk høre om der er nogen der har fået fikset deres tæve i Hobro og hvad er jeres oplevelse i forbindelse med det. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hobro Familiedyrlæge
  • #1   14. apr 2013 Jeg har ikke så god erfaring med Hobro... Så vi skiftede til møldrup dyreklinik og der har jeg kun været tilfreds.


  • #2   14. apr 2013 Ja men vi skal med bussen og derfor er Hobro pt valget. smiley vores dyrlæge anbefalede heller ikke Hobro, men problemet er bare at vi skal med en bus og jeg vil helst ikke ha formange skift. Her tænker jeg self på hunden når vi skal hjem igen.

  • #3   14. apr 2013 Hvem i Viborg er i blevet anbefalet?? Og hvor bor i henne af?

  • #4   14. apr 2013 Tanja J kan du ikke lavde noget med falck for de har sådan nogle ordninger til små penge der er belavet på hvores hunde når de skal til dyrelæge det ernogle få hundre kroner om året ,for du kan ikke tage bus tilbage med en hund der er halv bedøvet og lige har fådet fjernet livmoren ,ellers må der da være nogle af jeres famillie eller vender der kan køre

  • #5   14. apr 2013 Center dyrlægerne. Bor i Lindum.
    Joh måske, men normalt er det ikke noget problem at komme til dyrlæge da vores egen dyrlæge bor 5 min her fra. Men da hun som skrevet er kun hende vil hun ikke lave det indgreb. Må lige tjekke vennerne, for familien bor ikke i nærheden. smiley


  • #6   14. apr 2013 Der må da være nogen med bil, der kan hjælpe dig med at hente hende når hun er færdig ved dyrlægen. Jeg syntes ikke det er iorden, at slæbe en hund der lige har været i fuld nakose med bussen hjem, om det så kun er nogle få km i skal med bussen. Det er sgu synd for hunden.

  • #7   14. apr 2013 Det finder jeg ud af. smiley
    Men anbefalinger ang Hobro, er der nogen med noget positivt ??


  • #8   14. apr 2013 tanja, tegn hurtig en forsikring for kørsel til og fra dyrlæge m.v koster kun et par hundrde kr om året

  • #9   14. apr 2013 Men normalt er det jo ikke nødvendigt da vores dyrlæge bor i byen og vil altså ikke betale for noget jeg ikke får brug for. Men Tak. smiley
    MEN tilbage til dyrlægerne i Hobro, nogen der har oplevet noget positivt??


  • #10   15. apr 2013 det er måsked bedrer at slæbe en hund der er bedøvet af nakose med ioflig transport middel ,det koster da også ,så meget merre kan det da ikke koste at få lavet det hos falck,jeg giver ca 250kr 0m året for mine hunde

  • #11   15. apr 2013 Atlså vi bruger bl.a. Hobro og har altid været godt tilfredse.
    De takler begge mine hunde fantastisk og begge hunde elsker at komme der.

    Jeg har dog brugt Aars til sterilisering af min ene tæve (da vi boede tættere på dem dengang) så på dét område kan jeg ikke sige noget om Hobro.


  • #12   15. apr 2013 Vi har været glade for Hobro som reserve.. Da Ollie havde fået et ben "galt i halsen"(det sad på tværs) var dyrlægen i Hobro meget professionel og dygtig..
    Vi har også været der med hvalpe og det var skam også en god oplevelse smiley
    Vi har dog aldrig fået lavet større indgreb i Hobro, der kører vi til "vores" dyrlæge i Svenstrup.. Hvorfor ved jeg egentlig ikke, men tror det er fordi mine forældre siden 89 har kørt til Svenstrup, og så har de det bedre med at blive der smiley


Kommentér på:
Hobro Familiedyrlæge

Annonce