{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Urenlighed ved Chihuahua hvalp, lidt hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har et lidt underligt spørgsmål (syntes jeg selv)
Jeg har denne her Chihuahua hvalp på ca 5,5 mdr, som faktisk fint er ude og tisse mm, men uheld kan da af og til ske.
Og når de endelig sker, så har jeg lagt mærke til at hun gør det faktisk mere eller mindre hvor hun selv ligger.
Hun gør det i kurven som begge hunde ligger sammen i, hun gør det i sin egen kurv hvor hun også ligger i, samt på tæpper med mere begge hunde ligger i.
Og jeg kan vaske hver dag, hvis det stod til hende.

Er der nogle der kunne fortælle mig lidt om det?
Hun er den første hund jeg har haft der gør det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urenlighed ved Chihuahua hvalp, lidt hjælp søges
  • #1   13. apr 2013 Det gjorde min også lige en overgang, tissede i kurven, men det gik hurtigt over igen.. Tror faktisk jeg fjernede de steder hvor han gjorde det.... Han kunne godt Lide at tisse på noget blødt der sugede..det kan mange hvalpe..

    Jeg renlighedstrænede, og så lagd ejet et gammelt håndklæde som han gerne måtte tisse på hvis jeg havde været for langsom til st gå ud med ham. Det virkede


  • #2   13. apr 2013 Ja, det siger du ikke smiley jeg har faktisk fjernet alle de ting, og kan jo ikke engang ligge dem derned, uden jeg ved det går galt igen. Vil nu ikke sige jeg er for langsom til at gå ud med hende, for hun er så småt begyndt og selv at sige til når det er så vidt.

Kommentér på:
Urenlighed ved Chihuahua hvalp, lidt hjælp søges

Annonce