{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge i Esbjerg..
  • #1   11. apr 2013 Jeg har brugt Esbjerg dyre hospital siden 1978, og har aldrig været utilfreds. Er faktisk rigtig glade for dem .

• MJ-
    MJ- Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #2   11. apr 2013 Undgå den i frodesgade.. de har fejlbehandlet en af mine hunde..

anbefaler klart Helle dyrlægerne.

• #3   11. apr 2013 eller kør lidt længere nord på og tag den lille dyreklinik i tistrup smiley

• #4   11. apr 2013 Jeg bruger Jan i Sædding smiley

• #5   11. apr 2013 Vi bruger Esbjerg Dyrehospital på Dortheasvej. Vi er rigtig glade for dem, de er dygtige, søde og imødekommende og der udover er de ikke særlig dyre.

Jeg har også hørt skidt om Sædding og Bryndum, men det kommer sig vidst mest af at begge dyrlæger også behandler heste og at interessen for at behandle smådyr ikke er så stor.

• #6   11. apr 2013 Kan helt klart anbefale Helle Dyrlægerne i Varde. Brugte dem både til min tidligere hest og i dag til begge hunde og de er super dygtige og venlige:) Og fordelen ved et lidt større sted er at de kan klarer det meste og de har kollegaer til at spare med hvis de er i tvivl:)

• #7   11. apr 2013 flere i min familie bruger jan i sædding og har gjort det i mange år nu, de har katte og hund, har selv brugt ham på et tidspunkt, og har ikke været utilfreds med ham.

Den i frodesgade har jeg haft dårlig erfaring med havde nær mistet en hund pga dem, lige pt bruger vi dog varde dyre hospital men dem er vi ikke tilfredese med så er selv på udkig efter ny dyre læge

• #8   11. apr 2013 Jeg har brugt helle dyrlægerne, (godt nok til min hest) men der var bare så mange der anbefalede dem og Kim som kom ud til min hest var simpelthen så sød, og sjældent har jeg set en dyrlæge være SÅ grundig!

• #9   11. apr 2013 Esbjerg Dyrehospital! Min reserve er Varde dyrehospital smiley

Kommentér på:
Dyrlæge i Esbjerg..

Annonce