HJÆLP!!! HJÆLP!!!
Jeg har haft solgt min Tyzon for godt 2 mdr siden, jeg blev ringet op for et par dage siden om jeg ikke godt ville have ham tilbage da han skulle til og arbejde i Århus, og bor selv i ålborg... det vil jeg da med glæde for jeg havde fortrudt at jeg var kommet af med ham den gang. Vi kørte så til Ålborg for og hente Tyzon. Vi møder så en utrolig dejlig glad hund da vi kom, og han var næsten hoppet ind i bilen inden vi var kommet ud af bilen... Vi får ham så hjem og og dagen efter skal vi ud og køre, vi tager ham selvfølgelig med da det er lidt synd af efterlade ham alene 2dagen.. men dagen efter hvor vi har været på arbejde og kommer hjem har han taget stort set ALT i vores køkken.... selv glas har han væltet ned og gnavet i stykker... Ved ikke hva der kan være sket med ham, men et eller andet er der blevet gjort ved min lille Tyzon... For han er begyndt og hoppe op på vores bil og lægge sig der, mon det kan være at han har været utrolig meget alene???
okt 2005
Følger: 33 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 753
feb 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 2.019
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 560
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 6 Emner: 114 Svar: 1.127
Måske har de foregående ejere ligefrem fremelsket hans "vilde" og ustyrlige sider. I så fald må du prøve at dæmpe dem lidt.
Held og lykke
HJÆLP!!!