Sur gravhund lige i fjæset på Misha :( {{forumTopicSubject}}
Har været på tur til Skalborg med Misha og min datter det meste af dagen, vi har været i maxi zoo hvor hun har været et pragteksemplar, ingen skrigen af andre hunde eller mennesker, hun har fået en masse nyt og lækkert, vi har været ved dyrlægen og bare gået rundt og hygget os. Vi er næsten hjemme og kommer ud af en lille sti, rundt om hjørnet kommer en sort gravhund i flexline (jeg går selv med flexline) Men den er selvfølgelig helt stramt i det jeg ikke aner hvad der kommer rundt om hjørnet. I dette tilfælde en sur gravhund der bare springer frem og tænder helt af på Misha som jeg får rykket over på den anden side af mig og barnevognen pænt hurtigt. Så kan jeg høre en dame sige ''uuuh'' på den anden side af hækken (hun har ikke engang set hvad der er sket) 30 sekunder efter ca, får hun endelig hunden rykket ind i sin møg hamrende lange flexline og siger ''havde ikke set dig'' imens hun griner.. Jeg var så forskrækket og mit hjerte hamrede bare afsted.. Misha faldt ret hurtigt til ro, med ros og godbidder for hun klarede det bedre end jeg selv gjorde. Jeg fik vidst bare svaret noget i stil med ''nej det kan jeg da godt se'' lidt surt og så kom jeg vidst til at bande lidt for mig selv imens jeg prøvede at få mig selv ned på jorden igen.
For pokker da hvor synes jeg det er træls når folk tænker med r*ven i stedet for den øverste afdeling!!! :s Godt Misha tog det så pænt, bare en lidt træls slutning på en ellers super god og fed tur/træning...
Bare lige et surt opstød fra mig, som stadig ikke forstår hvorfor hunden skal løbe rundt om hjørner osv i en flere meter lang line.. Hmmm. :s
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 364 Svar: 6.317
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.367
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.736
Begge hunde i flexline. Min i kort, hans i lang. Man kunne godt se han kom gående, men ikke at han havde en snor i hånden.
Jeg havde dog set ham før på turen og at han havde hund med, så jeg tak ud på vejen for at komme om hjørnet.
Men ejer gør intet, hunden løber over til Tucker - den var heldigvis venlig - men ejer reagerer først i det han går forbi os, hvor han så hiver hunden med sig..
Det kan vel ikke være så svært at have styr på sin hund - endda i snor..
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 2.367
Christina. Det er jeg ked af at høre med Diva
Jeg blev bare så pist idag, for der er fandme ikke noget og grine af. Som sagt træner jeg med Misha at hun skal ignorere andre hunde, jeg starter fra bunden næsten hver gang fordi folk ikke kan finde ud af at gå en tur bare dem og deres hund. :s
Sur gravhund lige i fjæset på Misha :(