5.195 visninger
|
Oprettet:
Min nabos hund hyler.... {{forumTopicSubject}}
Når deres hund er alene hyler den konstant.
Vi har snakket med dem om det mange gange nu, og der sker ikke noget. de siger hele tiden at de gør hvad de kan, for at få ham til at lade være, og de føler vi prøver at smide dem ud. Det eneste vi vil er bare at få lidt ro. Vi kan næsten ikke holde ud at være hjemme når det er, og vores hunde kan ikke falde til ro.
Hvad skal vi gøre ? Jeg bliver sindssyg !
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.558
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
Ja det er da synd for naboen, men ikke spor mere synd for dem end det er for jer hvis ikke i klager.
At leve med en hylende hund som nabo er uudholdeligt i længden. Har de fået rimelig tid til at løse problemet uden held må næste skridt være afhænning af hunden, Er naboen for stort et skvat til selv at regne den ud må de jo hjælpes til at fatte det.
feb 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 9
Det er lejebolig.
Vi har haft fat i boligforeningen og der er ikke sket noget.
De har hørt hvor slemt det er, men de siger at den kun lige sagde noget hurtigt og så sagde den ikke noget i lang tid efter. ( og det gjorde den) Optagelserne kan man ikke høre det ordenligt, så det hjælper ikke at vise dem den.
feb 2013
Vi har også sagt at de skulle få ham passet, men de kan ikke få nogen til det tror jeg. Jeg synes jeg har gjort hvad jeg kunne, og boligforeningen gør ikke noget ?
feb 2013
aug 2011
Følger: 16 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 4.510
Har selv været i samme situation og det er ikke rart...specielt ikke hvis ejer bliver sur. Men enig med de andre. Gå til ejer først og advar før I sender en klage.
aug 2011
feb 2013
aug 2011
dec 2008
så må boligselskabet/udlejere jo reagere på den ene eller anden måde, på et tidspunkt.
feb 2013
Desværre
feb 2013
Jeg tror bare desværre ikke på det.
dec 2008
Men du kan jo evt printe nogle gode artikler om alene-hjemme træning og give dem, hvis du tror de er åbne for det.
Hvis de lukker af overfor alt, er der nok ikke meget andet at gøre, end at bombardere udlejer indtil de reagerer
aug 2011
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 623
jun 2010
Følger: 45 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 126 Svar: 3.859
Hjælp til selvhjælp er bedre end trusler.
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.350
Så ville jeg udmelde til naboen at i vil gå til politiet hvis det ikke hjælper, og så er det simpelthen at klage til politiet efterfølgende... Men forsøg nu først at hjælpe dem.
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 30
Er de nogen fjolser, så klag og bliv ved med det, for det er både synd for jer og ikke mindst hunden. Men måske prøver de rent faktisk at lære den det? Enten virker det ikke det de gør eller også gør de noget forkert. For prøver de at afhjælpe problemet, så er der ikke noget mere stressende end at naboerne også klager når man selv godt er bevidst om problemet.
Så er løsningen evt. som en anden skrev, at give dem en håndsrækning og tilbyde hjælp. Evt. I form at støtte til træning eller måske hjælp engang i mellem til pasning så den stakkels vovse ikke er kamp stresset hver eneste dag.
Stressede ejere smitter unægteligt af på hunden.
Men desværre findes der også bare mennesker som ikke fatter det at have hund og intet gør for at den skal have det godt
Min nabos hund hyler....