{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Forår i luften = forårsfornemmelser i hunden {{forumTopicSubject}}

Man kan godt mærke på Riiini at vinteren er ved at være slut og foråret er begyndt at melde sin ankomst, specielt her de sidste dage.
Hele vinteren har han ikke haft den store interesse i at komme i haven, men her de sidste dage, har han stået og trippet ved havedøren, kigget intenst på os - og det til trods for at han næsten lige har været ude og gå tur - "fortalt" at han gerne vil ud i haven.

Ude i haven tager han sig så en ordentlig løbetur, patruljere haven igennem, for til sidst at sætte sig på "hans bakke" og side og skue ud over det hele og bare nyde livet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forår i luften = forårsfornemmelser i hunden
  • #1   5. apr 2013 Her er der sgu ingen forårsfornemmelser. Hunden er sløv og sløj ovenpå en lille operation, og orker ikke at komme ud. Når hun bliver "tvunget" lægger hun sig foran katteburet og sover. Den lokale landmand, der skal komme og pløje køkkenhaven, har ikke været her, da det er for koldt, og har en million frø, der gerne vil i jorden...

Synes ikke det er forår endnu... Har haft fri i snart 3 uger, fordi jeg tænkte at min ferie skulle bruges på haven..... Det skulle den så ikke, og har så fået en sløv hund oveni..

For at toppe det hele, var jeg i Hobro i dag, for at plukke ramsløg, som plejer at være grønne og fine ved denne tid.... MEN de var kun 6-7 cm høje, og der lå bjerge af sne i skoven.... Øv og ad!

• #2   5. apr 2013 Tøsen er mere tosset udenfor og ter sig som en unghund. smiley
    De 2 tøser tager nogle ordentlige lege ture udenfor i solen. smiley

• #3   5. apr 2013 Mine er ogsp i forårshumør, vil helst være ude hele tiden, og synes ogs¨å den ældste er lettere at få i legehumør ....

@ Anika ... har du stadig Tinka ... og hvordan går det

• #4   6. apr 2013 Nej Tinka er flyttet til Fredericia og bor sammen med en hanhund. smiley

• #5   6. apr 2013 ok ... så må vi håbe den finder ro denne gang ....

• #6   6. apr 2013 Har kun hørt at det går rigtig godt. smiley

Kommentér på:
Forår i luften = forårsfornemmelser i hunden

Annonce