Åh jeg er træt!!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg har en super sød og dejlig cocker hvalp på 6 mrd. Vi er begyndt til hvalpetræning, hun er sammen med andre hunde og hun er næsten aldrig alene hjemme. Nu hvor vejret er blevet så dejligt er hun også ude det meste af dagen, men men men helt nem er hun ikke. I dag havde vi været ude og gå og hun havde endda gået uden for lidt selv inden hun kommer ind, da hun så kommer ind sætter hun sig på gulvet og tisser. Hun markere fint ved døren når hun vil ud, men hvis vi ikke lige ser det sætter hun sig bare. HUn siger ingen ting og opgiver virkelig hurtigt. Det går ok om natten med at være renlig, men det kan stadig smutte og vi skal have hende ud i løbet af natten for at være sikker, men vi kan ikke være helt sikker.
Jeg prøver at gøre det got for hende, vi træner også lidt øvelser hver dag, men hvad der sker med hende ved jeg simpelthen ikke, men er da lige ved at opgive på trods af jeg har haft masser af hunde i hele mit liv, men det her har jeg ikke oplevet før.
Jeg føler mig bare lidt fortvivlet og alene med det hele, øv øv
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.765
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Tålmodighed, ro og mere opmærksomhed på de signaler hun giver
mar 2013
Følger: 1 Svar: 35
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.500
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 5 Emner: 12 Svar: 37
Jeg vil have tålmodighed og rart at høre det ikke er unormalt, vil også undersøge om det kan være noget andet som f.eks. blærebetændelse.
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.735
Med børn og hvalpe er det gyldne råd tålmodighed..... med mindre der er noget helt galt med din hund, er hun nok renlig om et halvt års tid....
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.500
Åh jeg er træt!!!!