{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan har jeg aldrig fået den før . . . .
  • #1   5. apr 2013 Æææææhm nej.... Den var ny...

Måske nærmere " nu hvor børnene flytter vil vi hellere have total frihed"?

• #2   5. apr 2013 Den har jeg sgu heller ikke hørt før... Det er som om de bare skulle have en undskyldning og ikke kunne finde på noget bedre smiley

Jeg hørte engang om en der skulle af med hunden fordi at det næste år var der mange store fødselsdage der skulle holdes, så det kunne de ikke lige overskue! Tsk tsk og suk!

• #3   5. apr 2013 Når jeg flytter, tager jeg familiens hund gennem 3 år med, for min mor vil ikke kunne have hund alene.
    Hvis jeg ikke tog ham med ville han også stå til omplacering/aflivning/seriøs understimulering.

• #4   5. apr 2013 Petra
    Jeg synes heller ikke der er noget galt at sætte en hund til salg hvis man ved man ikke kan overskue det! Men jeg synes bare det hele lyder som dårlige undskyldninger. Hvis jeg havde læst en tekst som din havde jeg aldrig tænkt nærmere over det

• #5   5. apr 2013 Det er rigtig nok, formuleringen er lidt underlig.
    Det er bare synd hvis folk bliver dømt på en uheldig formulering.

Men hvor er det en kedelig situation for dem, og hunden.

• #6   5. apr 2013 da jeg blev smidt ud hjemmefra stillede min mor en time senere ved min nye hoveddør med hunden under den ene arm og hendes kurv under den anden"Du glemte noget!"

• #7   5. apr 2013 Det er i hvert fald kontant, Sarah smiley

Hvis jeg skred uden den store, ville min mor nok også aflevere ham indenfor ret kort tid.

• #8   5. apr 2013 Petra :ja det kan man sige.. hun gjorde så ikke lige livet nemmere når man som 16 årig må have 3 jobs ved siden af skolen for at holde skruen i vandet og en hund med en kronisk sygdom som krævede special medicin og kost. Men vi klarede den. Jessie måtte jeg sige farvel til da hun var næsten 14.

profilbillede
  • #10   5. apr 2013 Jeg så godt annoncen - Og tænkte bare, at så var det jo nok ikke forældrene, der ville have hunden i første omgang. :-S

Og jeg er desværre bange for, at det samme kommer til at ske i min familie inden længe. En pige på snart 18 år skal muligvis i Søværnet. Og da det er hende, der står for alt med hunden, så tvivler jeg på, at hendes mor vil gå med den. smiley

• #12   5. apr 2013 Tja, måske var det primært børnene, der gerne ville have hund (og desværre ikke har mulighed for at tage hunden med, når de flytter hjemmefra).

Kan vel også være at forældrenes arbejdstider hænger dårligt sammen med det at være hundeejer? F.eks. at hunden skal være alene 10-11 timer i hverdagene, når der ikke er en teen, der kommer hjem fra skole for at se til den.

• #13   5. apr 2013 Ulla og isabella: tja men sammen klarede vi den da. Men det var ikke sjovt. Der kan man tale om befrielse da jeg pludselig opdagede man kunne få Su som 18 årig.;) men ja man lærer at klare sig selv og tage ansvar for liv. Jessie blev trænet som redningshund og i ag ved siden og så var der bare ikke råd til så mange andre udskejelser når hun skulle have sin diæt og jeg også skulle have mad. Men man kommer gennem det.

Kommentér på:
Sådan har jeg aldrig fået den før . . . .

Annonce