{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

Meget aktiv cavalier evt omplacering {{forumTopicSubject}}

Min kollega fik for snart 2 år siden en 16 ugers cavalier. Det er en han. Hun havde sat sig meget ind i racen og i at træne med positiv forstærkning og gik også til hundetræning med ham. Nu er hun snart slidt op, da vovsen på rigtig mange områder ikke matcher til familien. Den er meget aktiv, tangerende til stresset, kan ikke finde ro inde og sover ikke en hel nat igennem. Familien består af 2 rolige voksne og en 16 årig. Derudover er der i ny og næ besøg af et barnebarn på 3 og her går det helt galt, hunden stresser stadig op og hugger drengens legetøj og min kollega er begyndt t frygte de stunder hun skal have barnebarnet, da det hele kører af sporet.
Jeg har kendskab til hunden og været lidt med på sidelinien og min vurdering er at den simpelthen mangler noget jagtstimuli. Min kollega og familien kan ikke gøre mere end de gør i forhold til aktivering og jeg har faktisk nævnt for hende om det kunne være en mulighed at finde et hjem, der bedre matcher hundens sind. Hun kan godt selv se at både hund og familie mistrives og nu er det så jeg vil høre om nogle herinde kan hjælpe evt i form af omplacering?? Hunden er 2 år, samarbejdsvilling, lidt usikker i nye situationer, børnevenlig, kælen og utrolig aktiv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget aktiv cavalier evt omplacering
Kommentér på:
Meget aktiv cavalier evt omplacering

Annonce