28. apr 2010 Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.346
Uofficielt sku på bakken Uofficielt sku på bakken
Jeg sidder og kigger udstillinger igen.
Jeg har trukket den til absolut sidste chance for tilmelding til den officielle udstilling i Roskilde som er den 8., men jeg kan godt nok stadig ikke bestemme mig. Jeg var fast besluttet på vi skulle igang igen, men jeg er bare ikke tilfreds.
Vi var til et par udstillinger som baby og hvalp sidste år, og det gik rigtig godt, men vi har jo i mellemtiden været ramt af at min hund blev skadet, opereret og har været/er igennem en længere genoptræning
Hun går faktisk pænt i de tempi hun skal vurderes i, men går hun for langsomt passer hun, desuden synes jeg ikke hun strækker helt nok ud og træder helt nok op, men hun har også haft en helt utrolig stor gang før.
Det bør absolut nævnes at det er i småtingsafdelingen, jeg er bare meget krævende og ser det mindste (til det skal måske nævnes jeg er så pernippen så da hun var skadet var der absolut ingen andre end mig der troede på der var noget, med mindre de lige så hende det rette sekund!)
Jeg føler bare ikke vi er klar, og sådan er det jo nok bare, selvom det er svært at acceptere
.
Men så sidder jeg og ser de har de hersens uofficielle skuer i ny og næ, bl.a. det på bakken, og så tænkte jeg om det var noget man burde overveje? Planen ville så være at tage et par uofficielle skuer, se hvordan det går, og så kaste mig over de andre fra august af.
Så hvad siger du, er skuet på bakken noget du kan anbefale?
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.346
Uofficielt skue på bakken
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 30 Svar: 367
Der er en god stemning blandt udstillere og publikum,mange tager madkurv m.m. med og det er bare supergodt til at socialicere hundene,tro mig,de får en på opleveren og er meget trætte bagefter
okt 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 490
VIlle da overveje at kigge forbi, så man kan se noget mere af denne hunde-verden
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 87 Hunde: 2 Emner: 160 Svar: 2.208
Uofficielt sku på bakken