{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trimning
  • #1   3. apr 2013 jeg kan se at når den er nytrimmet, at den er helt kort over ryggen, kan man trimme den helt kort over det hele?

• #2   3. apr 2013 Lad endelig være med at klippe i en trimmepels! Pelsstrukturen bliver fuldstændig ødelagt; den bliver blød og suger alt skidt til sig. Jeg vil da tro at man som med alle andre trimmehund godt kan trimme den helt kort over det hele; så ligner den så nok bare ikke en skotte mere smiley
    Nu er mine så godt nok irske terriers, men de kan sagtens trimmes helt ned også på benene og i skægget, hvis jeg skulle få de lyster.
    ... men jeg har da set at der en bruger herinde der har skotter, mon ikke hun kan komme med et fyldestgørende svar.

• #3   3. apr 2013 Tak skal du have mette marie, tænker også at det er op til en selv hvordan man trimmer smiley Synes bare de er max søde som hvalpe, og synes det ser lidt fjollet ud med al den pels under maven, samt skægget smiley Hvis jeg fik en blev den trimmet over det hele!

• #4   3. apr 2013 Ja man kan altid trimme som man vil ... vil dog tro at det er hårdt arbejde at trimme helt ned på ben, og skæg .... det er jo det døde hårlag du fjerner når du trimmer ... og de ikke døde hård sidder godt fast ... har prøvet at selv trimme, det er hårdt arbejde ...

Altså går ud fra du taler om rigtig trim, ikke maskin trim ??? for den kan man jo køre hvor som helst ... men det ødelægger deres pels, som i rigtig trimme stand fx stort set er selvrensende, og som kan tåle alt vind og vejr ...

Nu ved jeg ikke hvad du kender til skotter, men den del af dem er ret alvorlige i det som voksne, og ja så vil et hvalpe ligende udseende ikke passe ... den vil jo ligne en sort westie eller halv puddel så ... det udseende vil ikke passe til dens natur ... er min erfaring nu på 5. skotte ...

Pelsen bliver ved rigtig trim også strid, og den vil selvom der ligner ikke hvalp i udseende, ikke være blød i det som hvalpe pelsen er ...

• #5   3. apr 2013 okay hanne, kender ikke til skotten, men har brug for en fjollet hund til polly, og det lyder det ikke rigtig til den race er.. har bare altid synes det var sådan en sej hund smiley

• #6   3. apr 2013 Det er en SEJ hund .... men generelt fjollet er den ikke ... jeg har haft 5 skotter, 2 meget rolige, 1 mellem ting, og 2 som efter skotte standard var ret pjattede og legesyge ...

Kommentér på:
trimning

Annonce