1.635 visninger
|
Oprettet:
trimning {{forumTopicSubject}}
lige et dumt spørgsmål, hvis man ikke vil udstille med en skotsk terrier, kan man så få den trimmet, i et bamse/hvalpe klip? synes den ser sødest ud sådan...
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 435
feb 2013
Følger: 10 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.376
Nu er mine så godt nok irske terriers, men de kan sagtens trimmes helt ned også på benene og i skægget, hvis jeg skulle få de lyster.
... men jeg har da set at der en bruger herinde der har skotter, mon ikke hun kan komme med et fyldestgørende svar.
aug 2012
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.514
Altså går ud fra du taler om rigtig trim, ikke maskin trim ??? for den kan man jo køre hvor som helst ... men det ødelægger deres pels, som i rigtig trimme stand fx stort set er selvrensende, og som kan tåle alt vind og vejr ...
Nu ved jeg ikke hvad du kender til skotter, men den del af dem er ret alvorlige i det som voksne, og ja så vil et hvalpe ligende udseende ikke passe ... den vil jo ligne en sort westie eller halv puddel så ... det udseende vil ikke passe til dens natur ... er min erfaring nu på 5. skotte ...
Pelsen bliver ved rigtig trim også strid, og den vil selvom der ligner ikke hvalp i udseende, ikke være blød i det som hvalpe pelsen er ...
aug 2012
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.514
trimning