Chihuahua spørgeskema: hvordan,hvorfor Chihuahua spørgeskema: hvordan,hvorfor
Hej jer erfarene chi. ejere eller folk med små hunde!:-)
Jeg er kommende chihuahua ejer og har nogen spørgsmål;-D
-hvor mange gå ture om dagen? Og hvor langt? Ca.
-har hørt om vitamin tilskud til små hunde, er det noget man skal bruge??
-hundebur eller transport kasse? Når man er ude at køre.
-når de små bliver født har jeg hørt om noget som hedder "kalkshock"?? Hvad er det??
Det kan være jeg kommer på mere..mhm.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 693
Jeg giver ikke vitamintilskud
Jeg har en cykelkurv til min jeg har ham i i bilen, det fungerer fint men jeg tror ikke det er så sikkert hvis vi kører galt.
Kender ikke til kalkchok. Men ved de har tildens til at gå sukkerkolde eller hvad det hedder. Så sørg for at have sirup eller konning i huset hvis uheldet er ude!
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 60 Svar: 663
- Der må jeg være dig et svar skyldig, jeg giver ikke min vitamintilskud men ved ikke mere end det.
- Kommer jo an på hvad du finder bedst (:
- Det er slet ikke noget du skal bekymre dig om, når du først skal løbe hvalp ved 8 ugers alderen er det ikke et problem (:
jul 2011
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 60 Svar: 663
aug 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 174
aug 2012
Alle de chi'er jeg kender, er fantatiske hunde
aug 2012
Med mindre man har en have
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 522
Bruger heller ikke noget vitamin tilskud.
Til at starte med havde vi et bur der stod på bagsædet, men det bruger vi ikke mere. Viktor sidder i bagruden når vi kører langsomt, og kravler ned under forsædet når vi kører hurtigt. Spørg mig ikke hvorfor
Har ikke hørrt om dette klakschok, men har Maja hørt om det med at gå sukkerkold. Det har dog aldrig været relevant for os, så ved ikke så meget om det.
apr 2008
Følger: 51 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 228 Svar: 1.176
Jeg synes generelt chihuahuaer er meget gode til at omstille sig fra aktiv til afslappet til aktiv
Vi bruger ikke vitamin tilskud med bruger plaque off, da de har tendens til tandsten. og så får de en slags dentastix næsten dagligt
Vi bruger transportkasse og synes egentlig det fungerer helt fint
Kalkchok er noget moren kan få når den får hvalpe hvis man ikke har givet kalktilskud. Det hvalpe kan få er at gå sukkerkold
jun 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 35
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
Chihuahua spørgeskema: hvordan,hvorfor