{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Gå pænt! {{forumTopicSubject}}

Min hund kan ikke finde ud af at gå pænt. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hun er ni år nu, er det mon for sent at træne hende til det? Hele hendes liv har vi øvet hende. Nu er det så kun mig der går ture med hende, for vi ville se om hun ville kunne finde mere ud af det når det kun var en der sagde 'Gå pænt' til hende. Det har bare ikke hjulpet. Hun trækker hele tiden. Hun kan nærmest ikke trække vejret, fordi hun trækker så meget. Folk på gaden kigger underligt på mig, som om jeg mishandler hende, for det lyder virkelig sådan. Det er bare hende selv der gør det! Har I en eller anden metode til det? Har virkelig brug for hjælp, da det er begyndt at irritere mig endnu mere, da jeg hele tiden skal råbe hendes navn eller sige at hun skal gå pænt.
Nogen gange når jeg siger gå pænt, så går hun pænt og så skal man jo også sige at hun er dygtig. Men når jeg så siger "Årh hvor du dygtig" altså bare roser hende, så går hun igen som det passer hende. Som om at nu har hun gjort det hun skulle, så kan hun godt gå igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gå pænt!
Kommentér på:
Gå pænt!

Annonce