{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor blev den af?
  • #1   23. mar 2013 åbenbart.... og hvis det er hende der har slettet den forstår jeg hende godt!

• #2   23. mar 2013 Jeg kan ikke helt se grunden til at den skulle slettes..
    Der blev jo ikke skrevet noget grimt eller lign.. smiley

• #3   23. mar 2013 der blev jo nærmest angrebet... der var en del der mistænkte hende med det samme og nærmest ikke troede et ord på hende...

trist

• #4   23. mar 2013 jeg er da mere bekymret over hun render rundt med et utilset hul i hovedet..sådan forstod jeg det. Og det kan være pænt farligt... smiley

• #5   23. mar 2013 hun har jo været ved lægen, så det gør hun jo ikke

• #6   23. mar 2013 Lobar - Arg, det gjorde folk nu ikke..

• #7   23. mar 2013 jo det gjorde man... og ved da jeg ikke er den eneste der mener det.

• #8   23. mar 2013 Lobar: jamen hvor kom blodet så fra.. ergo må lægen jo have overset et hul i hovedet.. og det sker jo altså..

• #9   23. mar 2013 Lobar - Så tror jeg at folk tolker ting forkert, for der blev IKKE angrebet i den tråd..

Og jo, læger kan godt overse ting.. Skadestuen har f.eks overset at jeg en gang havde 1 brækket ribben og en anden gang brækket min næse..

• #11   23. mar 2013 ja nemlig, hun var bidt i nakken..derfra kom blodet... og ikke fra et hul i hovedet..

• #12   23. mar 2013 Christian : okay så har jeg ikke nået at se det svar..

• #13   23. mar 2013 øhhh ... forsvinder der bare tråde i et væk lige nu ?? en anden tråd væk, og den trpd der efterlyste den er nu også væk .... er der gået overgang i slette knapperne...

• #14   23. mar 2013 nå, jeg skrev eller lige der inde at jeg syntes det var synd hun blev mistænkt for alt muligt, mere nåede jeg ikke at se.

stakkels pige

• #15   23. mar 2013 Hanne. ja det var så min tråd. Den er blevet slettet af HA som mener det var udhængning.

• #17   23. mar 2013 @ sarah ... havde jeg på fornemmelsen ... sådan en fik jeg også slettet forleden ... jeg synes simpelthen de administrerer helt hen i vejret i øjeblikket, og er totalt hysteriske ...

har set tråde her hvor folk har fået enorm lang snor selvom de har skrevet så grimt og brugt det grimmeste sprog ... og så må vi andre ikke engang i egne tråde, i ordentligt sprog debattere emner som dog trods alt er oprettet frivilligt af nogle herinde ... bare fordi disse evt sletter emnet i hysteri over at de ikke kan lide folks indlæg/svar ...

• #18   23. mar 2013 hanne enig, men denne ryger nok også snart...

• #19   23. mar 2013 Så må vi jo se hvor længe den her tråd får lov til at være her..

• #21   23. mar 2013 Aner ikke hvorfor denne tråd skulle ryge.. Syntes selv at tonen er enormt pæn..

Men tja, man ved aldrig med ha'erne her for tiden..

• #23   23. mar 2013 de sletter ikke pga af grimt sprog, for det var det slet ikke i min .... men fordi man debatterer noget det kan genkendes at være ført videre fra anden tråd (selvom man ikke nævner navne) .... og det kalder de så udhængning ( af den anden tråds TS angiveligt) ....

• #25   23. mar 2013 og den her tråd ved ingen jo hvem handler om.. shhhh

• #27   23. mar 2013 Tråde der oprettes hvor man efterlyser en anden tråd, bliver ikke bare slettet... De bliver slettet hvis man starter med at hænge nogen ud... Udover allergisk kommentar er der ingen der udhænger nogen... Derfor er den her endnu smiley

Hanne det var mig der slettede din tråd, som du nævner endnu en gang.. Hvis du er i tvivl om noget kan man altid spørge om hvorfor ens tråd bliver slettet ..

• #28   23. mar 2013 Noget andet er at vi ikke sidder i samtlige tråde og er ikke på forummet 24/7 , ergo er der tråde der bliver overset .. Med måske 100 tråde dagligt, så ser vi måske kun de 10 ...

• #29   23. mar 2013 Jeg er ikke i tvivl, ud fra ta jeg fik en mail om hvorfor ... er bare ikke enig, noget af det var direkte latterligt at bruge som argument for den sletning .... men har lært gennem tiden at man intet får ud af at argumentere med / mod den måde der administreres på ....
    Man giver unge mennesker uden respekt en enorm beskyttelse og lang snor frem for at støtte op om voksne/modne/andre unge brugere der rent faktisk både kan argumentere, og gøre det i et ordentlig sprog ... som giver alvorlige og seriøse råd ... dette synes jeg jeg har oplevet op til flere gange .... synes det var slemt i sommer, holdte en længere pause, kom tilbage og synes i denne tid det er værre end nogensinde ...

Overvejer om det man egentlig vil med HG er et site med børn og ja rent ud sagt uansvarlige trunter, der ikke lan tåle sandheden om det de har gang i ...

• #30   23. mar 2013 Hanne : Overordenet er der nogle regler og betingelser der skal overholdes herinde og det er vores job at sørge for at dette overholdes.. Hvis man mener at forummet er på vej ud på et side spor , må man rette henvendelse til admin af siden.. Vi gør jo bare vores job.. Der var en tråd forleden hvor en bruger kom med forskellige måder at forklare en bruger at det vedkommende har gang i ikke er okay... Man kan sige sandheden på mange måder... Tror bestemt vi ha´er tænker som andre kødlige herinde, og kan også godt have lyst til at skrive en masse, men det må vi bare ikke smiley

• #31   23. mar 2013 Jamen det med reglerne ved vi alle ... og jeg vil ikke tage andre til indtægt for min mening, selvom jeg er sikker på ikke at være ene om at mene at de regler, for mig at se, ikke altid forvaltes ensartet ...

at nogle får enormt lang snor og andres tråde slettes for banaliteter ... nu kan man så sige at selv en banal overtrædelse er en overtrædelse, og derfor skal der slettes ... okay tilbage står stadig de tråde hvor man hovedrystende ikke tror sine egne øjne når der i lang lang tid skrives med så grimt sprog, at en gammel mor til 3 krummer tæer ....

Eftersom administrationer af HG regler af og til fører til at I giver gamle "brugere" en opdrager over næsen, så kan jeg ved ud ikke forstå at ofte når det er en yngre ung, eller lille voksen, så er der ingen løftede pegefingre eller opdragende hints til hvorledes man "taler" og gebærder sig i det offentlige rum .... en ting I ellers helt sikkert ville gøre dem en mega tjeneste ved at gøre ....

• #32   23. mar 2013 Hanne: Hvorfra ved du at der ikke bliver handlet overfor nye brugere , både mht hvordan man forholder sig herinde og hvordan man " taler " ... Underligt at man altid tror at det " kun er mig " ... tror faktisk det er sjældent at ts ikke får et ord eller 2 med på vejen ...
    Vi bliver ved og ved med at bede om links til tråde hvor det går over gevind , vi er ikke på 24/ 7 og vi ser ikke de tråde.. Jeg nægter at tro at nogle ha´er overser " de tråde ". Så hvis du krummer tæer undre det mig meget at du ikke henvender dig til en ha´er ....
    I aften har jeg læst 3 tråde.. Jeg ved at en anden ha´er har været på, men om der foregår ballade i en eller anden tråd, ja det ved jeg ikke ...

• #34   23. mar 2013 Jeg ser da også at der af og til reageres overfor nye brugere ... men synes at de får længere snor, end en del af de gamle .... nu som den jeg oprettede min på baggrund af forleden ... det var den TS 3. tråd og hun havde haft anden inde og skrive i hendes navn... dette var over 2 eller vist endda 3 dage ... der var i alle de tråde af TS og den anden, på et eller andet tidspunkt brugt et respektløst sprog ... dette bare et ex....

Grunden til at jeg ikke henvender mig, er at jeg har den holdning at jeg ikke sladrer, det gider jeg bare ikke ... gav forleden en udstemme. troede aldrig det skulle ske ...

Jeg er af den mening at skriver nogen noget jeg ikke kan lide at læse så ignorerer jeg det bare ..
    Jeg kunne aldrig (siger jeg nu), selv finde på at slette en tråd, selv om jeg så fik aldrig så mange klø i den ... jeg er af den mening at det man har skrevet skal kunne tåle at blive stående, ellers skulle man nok ikke have skrevet det ...
    Jeg er i den grad imod censur, og den styring der er, det har jeg flere gange givet udtryk for ... også en af grundene til at jeg egentlig er for en aldersgrænse herinde, hvilket jeg også har givet udtryk for flere gange ...

Så når jeg står for den holdning at vi dybest set er gamle nok til at klare os selv, at vi skal kunne stå inde for hvad vi gør, og at vi skal kunne tåle at få en over næsen af de andre brugere hvis vi dummer os, eller bare skal kunne tåle at vi ikke altid stryges med hårene, ja så kan jeg ikke pege fingre af andre på den måde at jeg "sladrer" ... jeg foretrækker på egen måde at fortælle dem hvis jeg ikke synes det de udtrykker eller måden de gør det på er iorden ...

Jeg tror ikke jeg er blevet frosset af nogle, og tror aldrig jeg kommer til at fryse nogen, igen fordi jeg mener alle disse tiltag er noget fis ... folk kan bare udtrykke sig ordentligt, være lidt rummelige og lade være at være så nærtagende... det er så mine holdninger ... og jeg måtte jo så alligevel forleden sande at jeg brugte en mulighed ... det var så at sige mere for at støtte de andre, end af egen harme, da jeg jo bare kunne blive ude af tråden hvis ikke jeg kunne tåle tonen ...

En ting jeg tror kunne få mig til at "melde" til HA´ere er hvis jeg får "grimme/personlige/truende" mails....

• #35   23. mar 2013 Så ikke tråden, men lyder da lidt underligt

• #36   23. mar 2013 jeg nåede kun lige at læse den første del... tænkte om hunden var stødt ind i hende, den kom jo løbende, og hun så var faldet, havde slået hovedet og var besvimet ...

• #37   23. mar 2013 Hanne; fair nok at du har en holdning om ikke at ville " sladre " men på den anden side kan du så heller ikke være " bekendt " at banke ha´erne oven i hovedet over at vi ikke ser de " grimme tråde " .. For hvis flere sidder med samme holdning, ja så ser vi dem kun hvis " vi falder over dem " ...
    Vi er enige i meget af det du skriver og jeg ville ønske at tingene var sådan herinde, men min egen personlige holdning og mening, kan jeg overhoved ikke bruge i tjansen som ha´er.. Tingene er anderledes fra den post...

• #38   23. mar 2013 Jeg banker jer sådan set ikke i hovedet over det I ikke ser ... jeg banker jer i hovedet for at I overhovedet sletter ...

Det var det der skete i dag at endnu en tråd blev slettet fordi den var afledt af anden tråd som den TS selv havde slettet ...og det der er grunden til vores ping-pong....

Kan sagtens forestille mig at verden skal være anderledes fra jeres stol når I er på som HA´ere, end hvis I var private ... har sågar overvejet at søge ind som HA´er, men tror simpelthen ikke jeg ville kunne gå så meget på kompromis med MIG ... og tror jeg ville kunne komme til at bruge "magten" til at bive frygtelig opdragende overfor, ja nok specielt nogen af de unge....
    Jeg mener slet ikke I skal slette, men når I nu alligevel gør det, ja så er det jeg mener det skal være retfærdigt ...

• #39   23. mar 2013 Enig ...

• #40   23. mar 2013 Nu som - Jep det var en meget underlig tråd..
    Jeg blev ihvertfald lidt forvirret over den..

Bl.a pga. det som Isabelle skriver, men også fordi at hun skrev at det var sket i Fuglebjerg (bor selv i den by) og pludselig var det ikke her i byen (vidste jeg egentligt godt at det ikke var, for jeg kender de fleste og sådanne ting som overfald/angreb ved alle noget om meget hurtigt)..

• #42   24. mar 2013 Det eneste jeg spurgte om i tråden var om HVOR her i byen det var sket, netop fordi hun skrev at det var sket her i byen og fordi at jeg selv bor her..

Det er da bestemt ikke at pille hende fra hinanden..

• #43   24. mar 2013 Og desuden så mistænkeliggjorde jeg hende ikke..

Tværtimod.. Jeg blev snot forvirret over den måde tingene blev skrevet på og det der blev forklaret, for det gav for mig ingen mening..

• #44   24. mar 2013 Det er vel tilladt at blive forvirret?

• #46   24. mar 2013 jeg kan ikke helt huske det ... men TROR det var sådan her ... at en havde lavet en tråd om hvad det kunne/måtte koste at have en retriever om måneden .... den tråd blev så slettet af TS selv .... der blev så oprettet en tråd om hvorfor den var slettet, og hvor man så debatterede viderer , den tråd blev så vist slettet af HA

• #47   24. mar 2013 de 2 tråde der blev slettet af TS selv var den om hundebiddet i nakken og en om man kunne holde en golden med alt for under 100 kr om mdr.

den der blev slettet af HA var min som jeg oprettede efter den om at holde golden for under 100 kr blev slettet. Jeg oprettede den for at finde ud af om der reelt var nogen der KUNNE holde hund for det beløb, det måtte jeg så åbenbart ikke, det var udhængning.

så 3 tråde.

• #48   24. mar 2013 Nu kender jeg intet til de ovenstående nævnte tråde og ved derfor ikke hvad der skete ..
    Der hvor det går galt, er ikke en ny tråd, men om man hænger ts ud i den nye...
    Som 15 mennesker der sidder og diskutere et emne, som den ene har startet.. Så forlader den ene " flokken", så kan de andre blive ved med at diskutere emnet ( i en ny tråd ) men begynder nogen af dem at diskutere vedkommende der forlod flokken, så ryger tråden..

Kommentér på:
Hvor blev den af?

Annonce