{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

Transport bur .. STOR HUNDE !! {{forumTopicSubject}}



Hej folkens ..
- NU har jeg lige været i et trafik uheld for en uge siden HELDIGVIS unden Tayson for så ville jeg desværre ikk havde haft ham mere .. Da jeg har været rundt på taget 3 gange .. Og alt inde i bilen var smadret og alle vinduer og alt lå over ALT ..
Og jeg kan simpelhen ikk havde ham med mere . Er så skide bange for at det sker igen, for det sket pga af det er glat .. Så jeg har ham ikk med nogen steder før der er bur i bilen .. Og man kan se på ham han ikk vil forlade mig og nå jeg kommer hjem igen er han ved min side konstant .. ( HAN ER ALTID MED ) ..


Men til buret .. Nogen som har meget forstand på bur . Da jeg skal havde et som passer til ham . men da jeg ikk ved meget om det vil jeg meget gerne havde MEGET hjælp . hvad jeg skal gå efter hvordan jeg skal gør . hvorfor mærker som er godkendt . Hvilke er stærke til en 45kg hund ..

Håber på lidt hjælp da jeg skal snart havde bil igen og skal havde ham med . Har han altid været og nu hvor han ikk kan ødelægger han alt . Lige meget hvor træt han er . Men han har altid være med mig over alt .. smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transport bur .. STOR HUNDE !!
Kommentér på:
Transport bur .. STOR HUNDE !!

Annonce