366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Piver når jeg ikke er hjemme Piver når jeg ikke er hjemme

Hej smiley
Jeg har en lille chihuahua på snart 2 år. Han har boet hos mig i 7 uger. Jeg bor i lejlighed i stuen, og mine naboer siger at når jeg ikke er hjemme piver han. Jeg har prøvet at sætte tv'et til og lade det være lidt højt for distrahere ham, men desværre uden held. Nogle gode ideer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piver når jeg ikke er hjemme
  • #1   22. mar 2013 Hvordan har du trænet alene hjemme med ham?

• #2   22. mar 2013 Jeg har ikke trænet det? Ved ikke hvordan man gør? smiley

• #4   22. mar 2013 Gør det noget han er 2 år. Og TUSIND TAK! smiley

• #5   22. mar 2013 Og så ville jeg droppe fjernsynet og så vælge en god radiokanal med meget snak og rolig musik (Dr Jazz er et ganske godt bud, det lytter min intellektuelle hund meget til) Så ved du hvilke lyde du udsætter ham for og der ikke pludselig kommer en masse larm.

Når han er to år og allerede har problemer med at være alene, er det meget vigtigt, at du ikke snyder og tager det meget stille og roligt. Du skal ikke bare have opbygget en ny vane, du skal også have brudt en gammel

• #6   22. mar 2013 Ved du om han har været vandt til at være alene ved tidligere ejer? For hvis han ikke har haft nogle problemer der, lærer han det nok hurtigt. Hvis han derimod aldrig har været alene ret længe kan det nok godt tage tid (: husk at gøre ham lidt træt inden du tager afsted og f.eks. Sørge for at han noget at give sig til (ben ex.)

• #8   23. mar 2013 jeg havde det samme problem med min chi,aya, efter jeg har trænet alene hjemme meget længe,og hun stadig græd når jeg var gået.
    jeg har købt en thundershirt og det virker,hun ligger bare og sover hele dagen,til jeg er hjemme igen, og er glad...prøv det

Kommentér på:
Piver når jeg ikke er hjemme

Annonce