{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstoppede hunde, sygt eller sødt?
  • #1   22. mar 2013 Synes at folk skal have lov til det hvis det er det de vil smiley

Men personligt - nej - jeg har det meget sådan at når sprøjten er givet og hunden ikke trækker vejret mere , jamen så er det ikke kroppen keg husker, men sjælen smiley
    Jeg ville ikke kunne lide at gå rundt og se på en krop uden sjæl !

• #2   22. mar 2013 Helt ærligt lidt sygt, jeg forstår det ikke:(

• #4   22. mar 2013 selv hvis hunden blev udstoppet "perfekt" ville jeg ikke kunne klare at have et lig stående og "pynte"

• #5   22. mar 2013 Jeg synes ikke det er værre at en hund bliver udstoppet end at alle mulige andre dyr bliver det. Men at få udstoppet ens eget kæledyr synes jeg er tosset, for man får aldrig det dyr tilbage ma nhar haft, et udstoppet dyr er kun en skal. For mit vedkommende vil jeg hellere leve med minderne i mine tanker.

At udstoppe hunde til museer osv synes jeg er helt OK.

• #6   22. mar 2013 Synes heller ikke det er værre end andre dyr smiley

Men jeg vil også hellere se falken, ræven og dådyret levende i naturen end død i min stue smiley

• #7   22. mar 2013 For mig er mine døde dyr kun tomme hylstre
    ... men jeg ville alligevel ikke synes, de havde fået endelig fred, hvis de var udstoppede.

• #8   22. mar 2013 Hvor er den dog grimt lavet :b

Kan ikke se det er værre end at udstoppe andre dyr. Dog har jeg aldrig set pointen med at udstoppe noget som helst, medmindre det er til undervisningsbrug!
    Jeg ville bestemt ikke bryde mig om at have et lig stående :o) (Siger jeg, der gerne vil købe et hundeskelet... Men det er for indlæringens skyld :b )

• #9   22. mar 2013 jeg har en del udstoppe dyr stående, fordi jeg har en meget stor interesse for zoologi. Og jeg ville ikke have problemer med at have hund/kat/kanin/ovs stående.
    men jeg ville ikke bryde mig om at have et dyr stående jeg selv har ejet. Så mindes jeg dem hellere med tonsvis af billeder smiley

• #10   22. mar 2013 ...det er sygt...i min verden (hvis det er tidligere kæledyr)

• #11   22. mar 2013 Jeg synes heller ikke der er forskel på om det er en hund eller et stykke vildt der er udstoppet. Men tanken om at have en udstoppet Charlie stående i stuen tiltaler mig IKKE.

• #12   22. mar 2013 Jeg må indrømme at jeg elsker udstoppede dyr! For mig er det lidt ligegyldigt om det er en hund, kat, mår, ræv, fugl.... Dog ville jeg ikke have f.eks. Bella udstoppet og til at stå i mit hjem. Men faldt jeg over en dårligt udstoppet hund et sted på et loppemarked, så er jeg ikke afvisende overfor at den kom med hjem.

• #13   22. mar 2013 i USA frysetørrer de deres kæledyr og har dem i stuen.

• Matilde
    Matilde Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
    #14   22. mar 2013 Hahaha, mig og kæresten har joket med at når vores to dør, skal vi have dem udstoppet og putte dem på hjul, så vi stadig kan gå tur med dem: <i>”nej nej Luna ikke gø, Dyyygtig pige…”</i> Men det er jo bare mig og kærestens syge humor ; P

Jeg synes det er lidt bizart med udstoppede dyr, især hvis det er kæledyr, men også ”almindelige” udstoppe dyr, som hjorte hoveder, og fugle. Og så er der selvfølgelig forskel på om hvor kønne/bizarre de ser ud, afhængigt af om der er lagt et godt stykke arbejde i dyret, altså om det ser naturligt ud : ) Det er jo personlig smag; tror personligt at hvis jeg skulle have et udstoppet dyr skulle det være en udstoppet isbjørn i soveværelset! - Eller muligvis ville et egern på tv’et pynte, eller en lille udstoppet kat, i lænestolen? Der er så mange muligheder ; )

• #15   22. mar 2013 Holy crap smiley

Alle der har mistet en hund må kunne tale med om hvor lang tid der går før man holder op med at kalde på den, høre poter på gulvet osv og hvis man så oveni hatten har døde Fido stående i vindueskarmen, så går det da HELT galt..

Nej tak til den slags!

• #16   22. mar 2013 Jeg må ærlig talt indrømme der ingen forskel i mit univers er . Om det er en tilfældig piphans eller ens 4 benede body. Den mærker jo ingenting, og jo tror egentligt godt jeg kunne . Tanken har strejfet mig

• #17   23. mar 2013 nej hunden mærker ingenting, men den der har den stående må ha krablen i hjernen. det er ikke normalt.

• #18   24. mar 2013 Doggymom. Det er så din mening , og heldigvis er vi ikke alle der deler den.

Kommentér på:
Udstoppede hunde, sygt eller sødt?

Annonce