{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Det er hver gang ^^ {{forumTopicSubject}}

Nu er vi efterhånden vant til at folk herhjemme spørger ind til Antons race.

Men her for leden dag havde vi lige en uheldig situation. En mand kommer gående med sin schæfer ude på vejen uden snor på den, mens mig og min far står med begge vores hunde inde på vores grund inde bag den lukkede port.

Anton og Smutt kan se schæferen men ignorere den bare, lige indtil, den ser dem og løber lige ind på vores grund hen til vores port og gør og knurrer og stikker så snuden ind i mellem mellemrummet i hegnet, da dette sker, så bliver Anton altså tosset og fare frem og bider sig fast i schæferens næse, og han slipper ikke, lige indtil jeg kommer hen til ham og siger slip, så sætter han sig ned og kigger på den og så på mig mens han knurrer og schæferen, bliver hevet væk af manden som eger den.

Jeg bliver nervøs for jeg kan se at den bløder fra næsen og min far skynder sig op til os. Manden undskylder mange gange, han er virkelig ked af det, han vidste ikke der boede hunde her. Han skynder sig at tage schæferen i snor og skynder sig så at gå.... indtil han lige er gået 7 skridt, så bagger han stille tilbage og spørger med rynket næse.... hvaaaa.... hvad er det lige for en hund ??

Jeg skal til at sige at han er en blanding mellem CC og STB som han jo er, da min far sukker og siger kan du virkelig ikke se det ??

Neeeeeej.... det kunne han ikke helt, og så rynker han næsen. Da min far så siger om han ikke kan se at han er en blanding mellem rottweiler og labrador... kunne han virkelig ikke se at han havde rottweiler hovede og labrador krop?

Jo vent det kunne han da sagtens se... og så stor smiler manden og vandre afsted igen.

Jeg kigger på min far og han sagde bare JEG ORKEDE HAM IKKE! og så begynder han at gå da han så vender sig om og skriger OG FÅ LIGE KØBT ET SKILT DER SIGER AT DER BOR HUNDE HER!

Jeg står bare med en "hvad skete der der følelse" og en følelse af at min far er så træt af folk som heletiden spørger til Antons race, at han lige fik brug for at komme af med det på en joke agtig måde ^^

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er hver gang ^^
  • #1   20. mar 2013 Jeg kan godt forstå at man nogen gange bare ikke orker at forklare, tegne og fortælle.
    Og det er slet ikke okay at hans hund smutter fra ham og forulemper jer og jeres hunde.

men når det så er sagt, så kan jeg da også finde på at spørge om race hvis jeg ikke lige kan beslutte mig for hvad jeg tror det er.. Som oftest ikke nogen der ligner forbudte racer

• #2   20. mar 2013 ib, jeg ville også ha forklaret ham det med de rigtige racer, men min far kom mig i forekøbet, og jeg syntes det var en lidt blandet situation, jeg var sur på manden fordi han ikke havde styr over sin hund, men samtigdigt havde jeg lyst til at grine over den lidt sjove måde han baggede til bage for at spørge om racen ^^

• #3   20. mar 2013 giver din far ret, det er da på tide at sætte et skilt op det er ikke ret dyrt og her kom det op næsten før hundende kom, for noget af det første der skete her var at posten åbnede lågen, og Rødtop hvalp løb ud, hun var lige ved at køre hende ned.....såååå kom skiltet op, og Jytte-post påstår den grå stribe i hendes pandehår skyldes den oplevelse.....

• #4   20. mar 2013 vi har også fået købt et ^^det skal bare lige komme hjem smiley

Kommentér på:
Det er hver gang ^^

Annonce