En dag i min hunds liv {{forumTopicSubject}}
Kl 5 stod Salik op og var fuldstændig overbevist om at det var tid til hans morgenmad. Og ja det fik han så. Derefter ud i haven og så ind under dynen igen. Kl 7 stod vi så rigtig op og Salik have meget svært ved at forså hvorfor han ikke skulle have morgenmad.
KL 7.30 stod den på gåtur til stranden hvor fuglene skulle fanges og der skulle graves kæmpe huller.
KL 10 hjemme igen og tage et par timers lur på sofaen.
Kl 12. Skal i skoven og lege med hundevenner og træne. Træner i et gå pænt ved siden af cyklen der ud MEN da der springer 5 dådyr ud lige foran os præsterer Salik at accelerer til en uhørt høj fart (og cyklen med mig og Cleo på følger ufrivilligt efter). Da Salik vælger at tage den over en grøft vælter cykel og jagten er dermed slut.
Kl 16 hjemme igen og her brugte Salik tiden på at kaste med sine boldte og aflive Cleos yndlingsbamse. RIP Kitty :o(
Mens jeg laver aftensmad hygger Salik sig med at spise et kæmpe viskelæder og tage en lille lur på sofaen igen.
Mens jeg forsøgte at nyde min mad i god ro og orden mente hundene dog det var tid til at lege og rigtige mosle rundt i sofaen og oven på mig.
Nu har roen sænket sig så mon ikke de er klar og friske til aftenstur kl 22.
Hvordan har jeres hunde brugt dagen?
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 46
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.110
Saga står op igen sammen med hundefaren en lille time senere, når hundemoren kører på arbejde.
Så er der tissetur i haven sammen med hundefaren.
Så spiser hun sin morgenmad, ved at spille aktivitetsspil sammen med hundefaren og træne små tricks.
08.30 Saga får en fyldt Kong, og skal være alene hjemme.
14.30 hundemoren kommer hjem, og Saga kommer ud og hyrder høns ind i hønsegården.
15.00 Saga og hundemoren går i skoven for at træne og lege.
16.30 Saga kommer hjem igen, og hundefaren kommer også hjem fra arbejde - så skal der leges med bamser.
18.30 efter menneske-aftensmad er der trick-træning (pt. Fylde/tømme vaskemaskine)
19.00 Hygge på sofaen
21.30 tissetur i haven
22.00 aftensmad i aktivitetsbold, derefter godnat i smørhullet mellem hundemoren og hundefaren.
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.247
okt 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 46
08.30 Køre vi ud i skoven og går en lang tur
10.00 Sove på sofaen, gerne i 3-4 timer
14.00 Køre vi ud i bakkerne og går en god tur
15.00 Leg i haven
15.30 Sove på sofaen i 2,5 timer
18.00 Spisetid
18.30 Gåtur
19.00 Leg i haven