{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

En dag i min hunds liv {{forumTopicSubject}}

Kl 5 stod Salik op og var fuldstændig overbevist om at det var tid til hans morgenmad. Og ja det fik han så. Derefter ud i haven og så ind under dynen igen. Kl 7 stod vi så rigtig op og Salik have meget svært ved at forså hvorfor han ikke skulle have morgenmad.
KL 7.30 stod den på gåtur til stranden hvor fuglene skulle fanges og der skulle graves kæmpe huller.
KL 10 hjemme igen og tage et par timers lur på sofaen.
Kl 12. Skal i skoven og lege med hundevenner og træne. Træner i et gå pænt ved siden af cyklen der ud MEN da der springer 5 dådyr ud lige foran os præsterer Salik at accelerer til en uhørt høj fart (og cyklen med mig og Cleo på følger ufrivilligt efter). Da Salik vælger at tage den over en grøft vælter cykel og jagten er dermed slut.
Kl 16 hjemme igen og her brugte Salik tiden på at kaste med sine boldte og aflive Cleos yndlingsbamse. RIP Kitty :o(
Mens jeg laver aftensmad hygger Salik sig med at spise et kæmpe viskelæder og tage en lille lur på sofaen igen.
Mens jeg forsøgte at nyde min mad i god ro og orden mente hundene dog det var tid til at lege og rigtige mosle rundt i sofaen og oven på mig.
Nu har roen sænket sig så mon ikke de er klar og friske til aftenstur kl 22.

Hvordan har jeres hunde brugt dagen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.
  • Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinskinne 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En dag i min hunds liv
  • #1   18. mar 2013 Puha så lever jeg da i luksus, med 2 hunde der først står op kl 8 smiley

• #2   18. mar 2013 Saga står op første gang 05.45, hvor hundemorens vækkeur ringer... Det betyder, at der er en fri plads ved siden af hundefaren, og så går Saga i seng igen.

Saga står op igen sammen med hundefaren en lille time senere, når hundemoren kører på arbejde.

Så er der tissetur i haven sammen med hundefaren.

Så spiser hun sin morgenmad, ved at spille aktivitetsspil sammen med hundefaren og træne små tricks.

08.30 Saga får en fyldt Kong, og skal være alene hjemme.

14.30 hundemoren kommer hjem, og Saga kommer ud og hyrder høns ind i hønsegården.

15.00 Saga og hundemoren går i skoven for at træne og lege.

16.30 Saga kommer hjem igen, og hundefaren kommer også hjem fra arbejde - så skal der leges med bamser.

18.30 efter menneske-aftensmad er der trick-træning (pt. Fylde/tømme vaskemaskine)

19.00 Hygge på sofaen

21.30 tissetur i haven

22.00 aftensmad i aktivitetsbold, derefter godnat i smørhullet mellem hundemoren og hundefaren.

• #3   18. mar 2013 Her bliver der skiftet med at lege med legetøj og snorket. Victor gider ikke rigtig ud idag. Det blæææææser for meget. Han er vist bange for miste pelsen eller blæse væk. Turene er utrolig kort, han vil hurtig hjem. Men så er han sikkert frisk i nat og så kan han også vække os ved 4 - 5 tiden om natten og ønske mad, tur, underholdning m.m.

• #4   18. mar 2013 Vores hunde står op kl 08.00 der bliver de fodret

08.30 Køre vi ud i skoven og går en lang tur smiley

10.00 Sove på sofaen, gerne i 3-4 timer

14.00 Køre vi ud i bakkerne og går en god tur smiley

15.00 Leg i haven

15.30 Sove på sofaen i 2,5 timer

18.00 Spisetid smiley

18.30 Gåtur

19.00 Leg i haven

19.30 Sove i sofaen, igen igen

23.00 Sidse gåtur

23.30 Godnat smiley