{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Katja M
Katja M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ny i hundeverdenen :) {{forumTopicSubject}}

Hej venner!

Da jeg MÅSKE skal have hund, vil jeg gerne sørge for at forberede mig riiigtig godt!

Jeg har altid ønsket at træne forskellige arter. (Lige nu træner jeg hest og kat) Fugle og smådyr kunne også være sjove at træne! Men udover det har jeg også brug for noget mere at lave i min hverdag, og da jeg selv føler at mit overskud er ved at være stort og jeg er ved at være moden nok til at kunne overskue konsekvenserne og omkostningerne ved en hund vil jeg gerne vide noget mere om træning om dem.. smiley

Altså, jeg har hørt om shaping som er klikkertræning - har selv en klikker så det kunne godt være at jeg ville prøve det. Men hvis I kan give mig nogle gode råd til en førstegangskøber og noget godt læsestof ville jeg blive ovenud lykkelig! smiley

Tak tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny i hundeverdenen :)
  • #4   15. mar 2013 mange hundetrænere af holder foredrag for kommende hundeejere som du selv, hvor man kan stille spørgsmål om alt fra A-Å smiley prøv om ikke der er en i dit område der holder sådanne kurser.

Hvis man ser på din profil, står der du er 14 år, så er det jeg tænker, hvis hunden skal til dyrlægen og det koster mange penge, har du så mulighed for at betale? Nu er det jo ikke mange 14 årrige der kan det jo smiley Dette er ikke negativ mente, men bestemt noget du skal have med i dine overvejelser.

Der kan hurtigt komme regninger på 1000 kr. og derover, der skal ikke meget til før Dr. dyr skriver store regninger ud

• #6   15. mar 2013 Det er muligt, men ikke sikkert, jeg ville bla. ikke have haft det da jeg var i den alder smiley

• Katja M
    Katja M Tilmeldt:
    jun 2012

#8   15. mar 2013 Hvor er I bare fantastiske smiley
    Jeg har et godt betalt fritidsjob og ja, dyrlægen har krydset mine tanker mange gange. Jeg vil så vidt så muligt selv betale men vil også sikre mig jeg har forældreopbakning i det smiley

• Katja M
    Katja M Tilmeldt:
    jun 2012

#9   15. mar 2013 Lige nu er jeg ved at tjekke om det ville være humant at tage hund med i lejlighed hvis jeg fx. skal et sted hen og studere og skal bo i lejlighed - og om jeg har den tid til den hunderace jeg vælger.. smiley

• #11   18. mar 2013 Du kan jo også lave en konto til "HUND" og sætte lidt ind hver måned, så pengene står der den dag du evt. får brug for dem.
    Hvis du tænker kolegieværelse/lille lejlighed - så tænk på en mindre hunderace, det er umiddelbart lettere i en lille lejlighed.
    I bund og grund lyder det til du har styr på det der skal være styr på.
    Held og lykke.

Kommentér på:
Ny i hundeverdenen :)

Annonce