Ny i hundeverdenen :) {{forumTopicSubject}}
Hej venner!
Da jeg MÅSKE skal have hund, vil jeg gerne sørge for at forberede mig riiigtig godt!
Jeg har altid ønsket at træne forskellige arter. (Lige nu træner jeg hest og kat) Fugle og smådyr kunne også være sjove at træne! Men udover det har jeg også brug for noget mere at lave i min hverdag, og da jeg selv føler at mit overskud er ved at være stort og jeg er ved at være moden nok til at kunne overskue konsekvenserne og omkostningerne ved en hund vil jeg gerne vide noget mere om træning om dem..
Altså, jeg har hørt om shaping som er klikkertræning - har selv en klikker så det kunne godt være at jeg ville prøve det. Men hvis I kan give mig nogle gode råd til en førstegangskøber og noget godt læsestof ville jeg blive ovenud lykkelig!
Tak tak.
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 65 Svar: 454
Hvis man ser på din profil, står der du er 14 år, så er det jeg tænker, hvis hunden skal til dyrlægen og det koster mange penge, har du så mulighed for at betale? Nu er det jo ikke mange 14 årrige der kan det jo
Der kan hurtigt komme regninger på 1000 kr. og derover, der skal ikke meget til før Dr. dyr skriver store regninger ud
mar 2008
jun 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg har et godt betalt fritidsjob og ja, dyrlægen har krydset mine tanker mange gange. Jeg vil så vidt så muligt selv betale men vil også sikre mig jeg har forældreopbakning i det
jun 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
mar 2008
Hvis du tænker kolegieværelse/lille lejlighed - så tænk på en mindre hunderace, det er umiddelbart lettere i en lille lejlighed.
I bund og grund lyder det til du har styr på det der skal være styr på.
Held og lykke.
Ny i hundeverdenen :)