Suk, ikke flere kødben {{forumTopicSubject}}
Til min store irritation gider mine whipper ikke spise rå ben, næsten alt er prøvet, lam, gris, kylling, and, hest, ko, kalv, tykke ben, tynde ben, små ben, store ben, intet falder i madammernes smag.
Scenariet er det samme hver gang, damerne snuser til skidtet, tager det i munden, løber direkte ud i haven og graver det ned.
I dag havde jeg låst døren til haven, placeret dyrene i hvert sit rum og gav dem hver et par lammeribben.
Xingu gnasker lystigt, Alfa trasker hvileløst rundt og laver udbrudsforsøg gennem dør og vindue, Ghini lægger sig med ryggen til benene og piber.
Sådan går den næste time.
Jeg opgiver og åbner døren til haven og så kommer der liv i kludene, Alfa og Ghini spæner ud og begraver ben.
Ikke noget let job, da jorden er frosset.
Da de kommer ind igen ser Ghinis snude ud som på billedet, den hårde jord, er ikke snudevenlig og hun bruger snuden til at dække benet med.
Xingu - hun kan næsten trillle afsted, hun har spist egne ben + de nedgravede.
Jeg opgiver, ikke flere ben til whipperne, Xingu ender jo som en rullepølse på 4 ben, hvis det her fortsætter
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 11 Emner: 78 Svar: 7.905
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Men irriterende ! - som ejer vil man jo gerne at de bare æder det man giver dem , specielt når det skulle være så godt for dem *G*
men øøhm... en Zoe med ekstra lange ben ? - ikke nogen køn tanke
okt 2010
Xingu bliver en Zoe med korte ben og rulleskøjte under maven.
Glemte jo lige i farten hun er rød og en meget bestemt lille dame, der hvis hun fik muligheden åd 3 gange så meget som whipperne:
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.375
Mine begraver dem under sofapuderne og under min dyne
okt 2010
Rigtige ben skal i jorden og før Xingu kom i huset, blev de så gravet op og hevet ind efter en måned eller to, halvrådne og nogle gange med maddiker i.
Rigtige lækkerier, efter whippernes hoved
okt 2010
Med hendes 4,5 kg skal hun dog kun have et par lammeribben og ikke den mængde hun fik fortæret i går
Suk, ikke flere kødben